piątek, 21 marca 2014

Mała kuchnia w bieli


Witam Wszystkich moich Kochanych Czytelników:)
Do Wszystkich szeroki uśmiech i wiosenne pozdrowienia:)

Bardzo, ale to bardzo dziękuję za to, że jesteście:)

Dzisiejszy temat jest dla mnie bardzo trudny! Zapytacie, dlaczego? Już odpowiadam, postanowiłam w końcu pokazać moją kuchnię:) Jest to właściwie aneks kuchenny, ale ma rozmiary tyci, tyci...

Ze względu na wielkość, miejsce na blatach i w szafkach ograniczona. Ratuje mnie spiżarenka (drzwi widoczne na zdjęciach), która jest obok - skarbnica, moja!!!! O niej kiedy indziej.

Z tego samego powodu, przedmioty trzymane na szafkach ograniczyłam do minimum. Wszelkiego rodzaju buteleczki, pojemniczki z przyprawami trzymam w szufladzie. No i okap, nie wiem co mi odbiło!!! Jest tak mała, że nawet zdjęcia było mi trudno zrobić.

Kochane moje, zapraszam do mojej kuchenki....




















Cieplutkiej soboty i niedzieli
aga


19 komentarzy:

  1. Faktycznie mała. Świetny żyrandol :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i mała, ale z pomysłem, wykorzystana do maximum! Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie http://murawskaagata2.blogspot.com - Też jestem kobietą po "40":):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguniu małe jest zawsze piękne - minimalizacja to jest to - piękną masz kuchnię ja swoją kichę długą włąśnie za niedługo skracam pokażę męzowi twa kuchnie bo jest czym się inspirować buziaki wiosenne slę oraz miłego weekendu ci życzę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna, zadbana kuchnia. ładnie zaranżowałaś!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja uważam, że kuchnia Twoja mała, ale jakże przytulna. Wygląda świetnie. Serce tam włożyłaś i to widać. Dobrze, że jasna. I faktycznie jedyną rzeczą, która mnie kole w oko to okap. Ale to szczegół. Lodówę to masz ogromniastą. Chyba mam identyczną. Pozdrawiam ciepło i miłej soboty życzę Kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuchnia może nie ma imponujących rozmiarów,ale jest śliczna,sprawia wrażenie funkcjonalnej i pięknie zagospodarowanej,dużą trudniej utrzymać w ładzie,gwarantuję Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Małe jest piękne!! Moja też jest mała i właśnie wczoraj walczyłam z niepotrzebnymi rzeczami w niej.Trochę wyjechało na śmietnik,część pochowałam ale i wyjęłam z czeluści szafki mój ekspres do kawy i dziś po bardzo długim czasie zaparzyłam z niego kawę...zupełnie inny smak niż taka zwykła kawa :) Mnie się podoba Twoja kuchnia,zwłaszcza blat...taki świecący...super! Nie rozumiem dlaczego "czepiasz" się tego okapu? Przecież jest ładny,mój to dopiero koszmarek ;P
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Może i mała ale niesamowicie funkcjonalna, zazdroszczę Ci umiejętności pomieszczenia wszystkiego na takiej małej przestrzeni bez efektu zagracenia, moja jest większa ale moje umiejętności pozbycia się " graciarni" są nikłe. A Twoja kuchnia jest bardzo ładna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie zagospodarowana na 100% Największe wrażenie zrobiła na mnie ta szafka narożna-dolna. W mojej nowej kuchni mam mieć kosze, ale chętnie bym je zamieniła na coś takiego :0 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna ta Twoja kuchnia,jasniutka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w swoim mieszkaniu w PL tez mam malutki aneksik, I jie mam spizarki, to jest meczarnia!!!I okap ma Twon aneksik jest bardzo sm taki sam-bardzo go lubie:-) Twoj aneksik jest bardzo sprytnie urzadzony!

    OdpowiedzUsuń
  12. Widac , ze miejsce wykozystalas do maximum i to sie chwali.Jestes bardzo zorganizowana. Ale zachwycilo mnie cos jeszcze - to co stoi na szafce bocznej - waga . Oj , przytulilabym , przytulila :-) . No i lodowa-wielkosc akuratna, to mi sie podoba . Naprawde ladnie i przytulnie, jest sie czym chwalic. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Może i mała ale cudnie i z pomysłem urządzona! Doskonale wykorzystałaś każde miejsce.Ps wysoko świecznik jest meeeega piękny-gdzie taki dostanę?:-) Buziaki K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świecznik jest mojego projektu, niedługo bdę miała takie na sprzedaż, więc zapraszam:)

      Usuń
  14. Kuchnia bardzo mi sie podoba:)Cudna jest!!!Ale to zdjęcie na ścianie....niesamowite!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna kuchnia, ładne szafki no i mega lodówka się zmieściła :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kuchnia bardzo ładna, ma wszystkie potrzebne sprzęty.
    Fajnie ją urządziłaś.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna kuchnia! Bardzo fajne zdjęcia na ścianie, do tego wszystko ustawione w fajny sposób!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mała kuchnia, ale rozplanowana bardzo przemyślanie.
    Nie do końca w moim stylu, ale mogłabym taką mieć. Regał na butelki całkiem zmyślnie wkomponowany.

    Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie - a ja zmykam popływać.
    Małgosia M

    Aby móc piękniej żyć ..... http://whitepinkinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga