piątek, 7 marca 2014

Manekin - Czarna Dama



Witam Moje Kochane:) 
Dziękuję za odwiedziny i liczne komentarze:) Bardzo miło mi również, że mam coraz więcej nowych Czytelników:)

Wiem, wiem, że Was zamęczam tymi manekinami, ale cóż, jak już zrobiłam to chcę Wam pokazać:)

Wprawdzie karnawał mamy już za sobą, ale "mała czarna" zawsze się przyda w szafie. Nowy manekin to właśnie Pani Czarna Dama...

Bardzo ciekawa jestem Waszych opinii:) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłych i słonecznych tych kilku dni wolnych:)













6 komentarzy:

  1. Nono... mała czarna,super!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem,że mała czarna robi wrażenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mała, i bardzo mało czarnego użyte :0 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te twoje manekiny Aguniu dziękuję za zyczenia wszystkiego dobrego również dla ciebie buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Fiu, fiu niezła ta mała czarna- rozumiem, że niedługo w nią wskoczysz i gdzieś wyskoczysz?:-) Pozdrawiam cieplutko K.

    OdpowiedzUsuń
  6. manekin prezentuje się wybornie,ale nie mogę się oprzeć pokusie by to ubranko znalazło inne zastosowanie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga