środa, 6 lipca 2016

10 trików, które zwiększą komfort życia we własnym domu

Witam Moi Kochani:)

Dziękuję za Waszą obecność i komentarze.
U mnie szykują się wielkie zmiany w życiu, a przygotowania do nich spowodowały, że powstał ten post. Mianowice całą rodziną przeprowadzamy się do Płocka w związku z tym, intensywnie poszukuję domu do wynajęcia. Wiadomym jest, że ma to być dom, który optymalnie będzie spełniał nasze potrzeby i upodobania. Budując i urządzając dom, każdy robi to pod siebie. Wynajmowany dom niestety nie zawsze spełnia nasze wymagania. Zdałam sobie z tego sprawę, dopiero teraz, jak znalazłam się w takiej sytuacji.




Dzisiaj przedstawię Wam listę 10 rzeczy, które według mnie muszą być w domu:
1. Moskitiery w oknach - chronią przed muchami, komarami, żukami i gryzoniami. Nie mamy niechcianych gości w domu.
2. Rolety zacieniające, tutaj wybór zależy od naszych upodobań - zewnętrzne, dzień-noc, drewniane, zwykle. Wybór ogromny.
3. Klimatyzacja, w naszym klimacie coraz częściej wykorzystywana.
4. Zadaszony taras. Jeżeli nie chcecie biegać z poduchami kilka razy dziennie, jak aura jest niepewna.
5. Ogrzewanie podłogowe w przypadku, gdy zdecydujecie się na płytki. Zimą można chodzić boso;)
6. Instalacja do systemu monitoringu.
7. Instalacja RTV, w każdym pokoju, nigdy nie wiadomo, jak zmieni nam się koncepcja podczas mieszkania. Z doświadczenia wiem, że zmienia się, a wtedy przenosimy spokojnie sprzęt, a kable nie plączą się nam po całym pomieszczeniu.
8. Siła w kuchni, nawet gdy w danym czasie preferujesz kuchenki gazowe, w przypadku zmiany upodobań, nie trzeba rujnować całej kuchni.
9. Klasyczna zabudowa kuchenna zawsze się obroni i jest ponadczasowa.
10. Jeżeli chodzi o ogólne stałe elementy wystroju wnętrza, lepiej mniej niż więcej. Zawsze narobisz dodatkami.
A, według Was, jakie elementy są niezbędne? Co dodacie lub co jest niepotrzebne? Zapraszam do dyskusji. Może razem uda nam się stworzyć listę idealną?
Poniżej migawki z naszego domku:)






Buziaki, Aga





32 komentarze:

  1. Pięknie urządzony dom! Bardzo podoba mi się ten styl. Dla mnie must have w domu, to kominek, którego na razie nie mam (mieszkam w bloku), ale myślę nad zakupem bio kominka jesienią. Dla mnie ważne jest też, żeby mieć skrawek swojej przytulnej powierzchni na dworze balkon/ogród/taras.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też, mieszkałam w mieszkaniu, tylko tyle,że miałam kominek:) Ale nie miałam nawet balkonu i zawsze o nim myślałam. Życzę Tobie, aby marzenia się spełniły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę jakie zmiany! Super i życzę powodzenia w poszukiwaniach:-) Na pewno stworzysz świetny klimat a obecne wnętrze jest mega klimatyczne! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna lista-ja bym dodała jeszcze: co najmniej trzy gniazdka w każdym pomieszczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja wczoraj spotkałam Agnieszkę w Płocku... na Starym Rynku .. tak po prostu - bez umawiania się. To było nasze pierwsze spotkanie w realu, a mam wrażenie, że znamy się od dawna... Cieszę się Agnieszka, że zamieszkasz w moim mieście. Życzę Ci, abyś się tu urządziłam - po swojemu . Powodzenia i do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu ja również odniosłam takie wrażenie:) Cieszę się, że się poznałyśmy:)

      Usuń
  6. Piękne migawki, a z punktem nr 10 zgadzam się całkowicie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie jak zawsze klimatycznie.Pozdrawiam i zapraszam na nowego bloga,wrócilam po przerwie w nowym blogu,Edyta.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam sie z Twoja lista, choć przyznam, że wykańczając nasz dom musieliśmy wybierać i pójść na wiele kompromisów.
    Z najważniejszych rzeczy została solidna klasyczna drewniana zabudowa kuchni, porządny sprzęt AGD, ogrzewanie podłogowe i kominek z rozprowadzeniem ciepłego powietrza na piętro.
    Moskitiery są na liście must have!
    Powodzenia w przeprowadzce!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pienie mieszksz, mam nadzieję, że dom, który wynajmiecie będzie równie ciepły.
    Lista bardzo dobra, własciwie pełna, jednak jak dla mnie i z tego co widzę nie tylko dla mnie, na liście powinien znależć się kominek i jest komlet.

    pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż żal sie wyprowadzać z tak pięknego domu. Ale jestem pewna, że znajdziecie swoje cztery kąty!! Trzymam kciuki i życzę powodzenia!
    ściskam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenie będzie potrzebne, bo trudno znaleźć dom do wynajęcia, który będzie nam odpowiadał:) Dziękuję:)

      Usuń
  11. Mnie niepotrzebne instalacje rtv, nie mam i nie planuję telewizji. Za to życia już sobie nie wyobrażam bez spiżarki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie niepotrzebne instalacje rtv, nie mam i nie planuję telewizji. Za to życia już sobie nie wyobrażam bez spiżarki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wierzę, że nowy domek urządzisz tak jak ten 100% pod siebie i będziecie się w nim czuli wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj faktycznie szykują się u Was duże zmiany...ciężki wybór przed Wami:) A jeśli chodzi o zasady co do urządzania domu, to można byłoby wymieniać długo, myślę, że najbardziej trzeba słuchać siebie i swoich upodobań, bo na prawdę jak się okazuje każdy ma zupełnie inne, wiem to zdecydowanie odkąd zaczęłam zajmować się zawodowo stylizacją, remontami i urządzaniem wnętrz:)
    Powodzenia Moja Droga:)
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam za soba kilka wynajmowanych mieszkan, teraz wracamy do wlasnego, a przez ostatnue trzy lata mieszkalismy w wynajetym w Niemczech. I stwierdzam, ze dla mnie podstawa na pewno sa duze szafy lub garderoba, mnogosc schowkow, spuzarnia i duzo blatu roboczego w kuchni i duzo kontaktów ha ha.Mielusmy klasyczna i solidna baze, debowa podloge i biale sciany plus pidstawowe meble. Klimat i styl tworzylam wlasnie tak jak mowisz: didatkami, tkaninami, swiecami. Powodzenia w poszukiwaniach!! My przeprowadzamy sie po raz dziewiaty pod koniec lipca wiec doskonale Cie rozumiem:)

    OdpowiedzUsuń
  16. No teraz widzę, że Płock. Ale Płock?
    Czemu nie Wrocław? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ zmiany się u Ciebie szykują. Urządzenie nowego domu po swojemu to duże wyzwanie, ale ile przyjemności:) Zwłaszcza gdy, tak jak w Twoim przypadku, zna się swoje oczekiwania i potrafi tworzyć klimatyczne wnętrza. Powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja się właśnie niedawno wprowadziłam do domu, wróć mieszkania ;-) z jednym pokojem i ogródkiem.Mieszkanko prawie urządzone i jestem szczęśliwa, bo to moje i mogę robić w nim co mi w duszy gra.Najgorzej jest w wynajmowanym, jak dobrze, że już nie muszę tego przerabiać :-) Powodzenia w urządzaniu!!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne wnętrza - takie, by się zatrzymać, wypoczywać i praktykować slow life. Ach jak ja to lubię! My kobiety po 40stce możemy w końcu zająć się sobą i pracować nad tym co kochamy. Nareszcie:):):) Uwielbiam takie domowe inspiracje - to tak jakby przyjść w gości:) Super!

    OdpowiedzUsuń
  20. A to może pomoże w zachowaniu porządku w naszych torebkach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie najlepszym trikiem było to, że u siebie w sypialni zmieniłam łóżko oraz materac na nowy. W sklepie https://senpo.pl/nasze-salony/senpo-zielona-gora-cww/ zamówiłam te rzeczy i od tamtej pory teraz już wiem co to oznacza prawidłowo się wyspać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga