poniedziałek, 13 czerwca 2016

Szybki sposób na odnowę stołka DIY z Homebook.pl




 Moi mili Czytelnicy:) Dziękuję za wszystkie Wasze odwiedziny i komentarze. Nowych Odwiedzających witam serdecznie, mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej. Dzisiaj wspólnie z Homebook.pl, pokażemy Wam, jak w prosty sposób dać drugie życie starym stołkom i taboretom. Ja wykorzystałam taboret lekarski.

Poniżej filmik instruktażowy i dokładny opis.


Potrzebujesz:
  • stary taboret lekarski
  • farba w sprayu
  • gąbka o gr. 3 cm
  • klej
  • kawałek grubego materiału, filcu
  • dziurkacz biurowy / nożyczki
  • gruby ozdobny sznur
Etap pierwszy - malowanie
Pomaluj stołek farbą w spray'u. Pracę tę wykonaj na zewnątrz, ponieważ rozpylona farba długo utrzymuje się w powietrzu i osiada w niepożądanych miejscach.
Etap drugi - tapicerowanie
Po wyschnięciu mebla, do siedziska przyklej gąbkę o grubości około 3 cm. Następnie z grubej tkaniny o mięsistym, zwartym splocie, np. filcu wytnij okrąg o średnicy większej o 15 cm niż wielkość siedziska. Otwory do przeciągnięcia ozdobnego sznura najwygodniej i najłatwiej wykonać posługując się dziurkaczem biurowym.






Zdjęcia i opis pochodzą ze strony Homebook.pl.
Mam nadzieję, że się Wam podobało.
Do napisania,
Aga

28 komentarzy:

  1. Niby nie dużo, a jak się odmienił :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow... ale pięknie kochana:)
    ściskam Cię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś cudo po prostu! Od dłuższego czasu pomalutku wprowadzam złote akcenty do naszego domu i przymierzam sie do pokoju starszej córy a pomysł z krzesłem fenomenalny więc chyba podkradnę:-))) sciskam

    OdpowiedzUsuń
  4. mam identyczny strasznie obdrapany i myślę co z nim zrobić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aha jak ja lubię takie metamorfozy :-)
    Czekam na kolejne wpisy.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udana metamorfoza! Stołki lekarskie robią teraz furorę we wnętrzach, a im bardziej odrapany tym lepiej :) Sama nie jestem fanką vintage, ale podoba mi się kształt stołka, więc ta wersja bardzo mi odpowiada. Złote akcenty fajnie urozmaicają aranżację i dodają mieszkaniu blasku. No a dzięki tapicerowanemu siedzisku stołek staje się całkiem wygodny : ) Oby więcej takich DIY! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rób więcej takich metamorfoz :) wychodzą ci super

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo zgrabnie to wygląda. Ja to mówię, że przede wszystkim liczy się pomysłowość i wyrzucanie staroci to marnowanie ich potencjału.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Piękna metamorfoza i świetny pomysł :)
    Taboret prezentuję się bardzo elegancko.
    Pozdrawiam serdecznie, Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taki stołek po dziadku, który był weterynarzem - zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna realizacja, gratuluję! uwielbiam takie klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ostatnio uwielbiam złoty z czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest przepiękny! Cudowne połączenie kolorów. Mam tylko jedno pytanie: te farba w sprayu nie zostawaia śladów np. na dłoni po przetarciu ręką? Ja używałam jej już w dwóch kolorach (srtebrny i miedziany) i niestety obie mają tą wadę :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga