czwartek, 2 czerwca 2016

Koronkowy dywan ze sznurka bawełnianego

Kochani,
kilka lat myślałam o tym, aby skusić się i spróbować zrobić dywan, który wzorem będzie przypominał serwetę, obrus. Myślałam i szukałam, jakiegoś schematu, wzoru. Kilka miesięcy temu dzięki, naszej koleżance Kasi Michaliszyn natknęłam się na zdjęcia, jak krok po kroku taki dywan wykonać. Miałam wiele obaw, gdy zaczynałam, ponieważ zdjęcia były trochę niewyraźne. Dywan ma wymiary 240 cm długości i 160 szerokości cm. Zużyłam około 2000 m sznurka i poświęciłam kilkanaście godzin na zrobienie. Efekty oceńcie sami, zapraszam:)










 












43 komentarze:

  1. :0 chylę czoła ... toż to Arcydzieło !!! jest przecudowny !!! aż się rozchorowałam :/ zdolniacha z Ciebie :) pozdrawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, sama się bardzo cieszę, że wyszedł:)

      Usuń
  2. :0 chylę czoła ... toż to Arcydzieło !!! jest przecudowny !!! aż się rozchorowałam :/ zdolniacha z Ciebie :) pozdrawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i w cudownym kolorze :)
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, Aga, jestem pod ogromniastym wrażeniem. Nic się nie wysypałaś. Jest cudowny. A ja nawet nie ruszyłam swojego. Masakra. Buziole wielkie przesyłam i lecę dalej podziwiać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo dziękuję, bierz się do roboty i pokazuj;)

      Usuń
  5. Kochana, UKŁONY dla Ciebie:)
    Jest przepiękny!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny!!!! Gdzie można kupić taki sznurek? Pozdrawiam i życzę nadal zapału do tworzenia tak pięknych rzeczy. Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sznurek kupuję w Sznurpol s.c. w Łodzi:)

      Usuń
    2. dzięki za info... czy mogłabyś napisać jak w tym sznurpolu się zamawia? bo nie widzę żeby mieli sklep online... jak dokonujesz u nich zamówienia?

      Usuń
    3. Dzwonię do nich i zamawiam telefonicznie lub mailowo. Poprosiłam i wysłali mi wzornik kolorów.

      Usuń
    4. Napisałam do nich, ale odpisali mi że wysyłają tylko na rachunki vat ( chyba dla tych, którzy mają swoją działalność gosp. ?) przekierowali mnie do polimpexu, który sprzedaje ich wyroby... no a tam, niestety ceny jak wszędzie... :(
      Dziękuję Ci za życzliwość, niestety rzadko spotykaną. Kiedy zapytałam pewną czołową "rękodzielniczkę" gdzie kupuje sznurek, odpowiedziała, że nie pomoże mi w tej kwestii, bo nie zdradza swoich źródeł :/
      Pozdrawiam i życzę nieustającej weny :)

      Usuń
    5. Jeżeli chcesz mogę zamówić dla Ciebie sznurek, z adresem do wysyłki do Ciebie. Tylko u nich zamówienia są realizowane na kwotę min 200 zł. Wysyłka za pobraniem.

      Usuń
    6. Kochana jesteś :-* jak tylko się zdecyduję ile czego bym chciała prześlę Ci swoje dane na priv.

      Usuń
  7. O matko, Aga, jestem pod ogromniastym wrażeniem. Nic się nie wysypałaś. Jest cudowny. A ja nawet nie ruszyłam swojego. Masakra. Buziole wielkie przesyłam i lecę dalej podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  8. Mistrzostwo świata! Czapki z głów! Jesteś niesamowicie uzdolniona. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, ależ to piękne! Nie wyobrażam sobie nawet ile musiało kosztować czasu i cierpliwości! Wspaniale się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana,śliczny! Dużo sznurka poszło, ale było warto.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewlacyjny i świetnie sie komponuje w salonie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest genialny :-) I jeszcze zrobiłaś go w błyskawicznym tempie. Pozdrawiam, Ania :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś niesamowita! Ten dywan wygląda jak milion dolarów:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny i wielki! :) Mi się marzy mniejszy i zrobiony przeze mnie - ale do tego jeszcze długa droga :) Pozdrawiam Arleta

    OdpowiedzUsuń
  15. Aga tylko mogę zdjąć kapelusz i się ukłonić :) piękny dywan we właściwym wnętrzu. Ja też jestem miłośniczką staroci, tak jak i Ty choć w stylu trochę bardziej mrocznym chyba się z nimi rozprawiam :) Ściskam mocno <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ piękny... podziwiam Twój talent, Aga i cierpliwość. Efekt naprawdę powala :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycający efekt! :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny!!! Wspaniale się prezentuje!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ piękny !!! Marzenie, niezwykle zdolną i kreatyną kobieta jesteś Moja Droga:) Podziwiam szczerze!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takiego pięknego dywanu jeszcze nie widziałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniała praca! Ma Pani duży talent :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zachwycający!!! i to zarówno w odniesieniu do koloru, jak i do wzoru, napatrzeć się nie mogę!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny! Podziwiam cierpliwość i zdolności. Powinien wisieć na ścianie czy coś. Bo szkoda po takim cudzie deptać.

    OdpowiedzUsuń
  24. kochana szapo ba!!!Dywan jest boski!!!!!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudny ! chciałabym zrobić okrągły, czy jest gdzieś jakiś wzór do pobrania ? ile m sznurka potrzeba ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawie napisane. Fajny artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  27. Podziwiam takie dzieło sztuki, gdyż ten dywan moim zdaniem można śmiało tak nazwać. Ja również mam ładne dywany w domu i wszystkie były zamawiane z https://dekoma.eu/pl/ i zarazem każdemu polecam to miejsce. Tym bardziej, że można sobie spersonalizować praktycznie każde zamówienie i to my decydujemy jak nasz przyszły dywan będzie wyglądał.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga