wtorek, 12 lipca 2016

Wasza lista rzeczy must have w domu

Kochani, ostatni post "10 trików zwiększających komfort domu" bardzo przypadł Wam do gustu. Moja list została przez Was uzupełniona, dlatego postanowiłam zebrać wszystko w dodatkowym poście.





Lista moich Czytelników, rzeczy must have w domu:

1. Kominek, może być z płaszczem wodnym, z rozprowadzeniem ciepłego powietrza lub zwykły.
2. Spiżarnia.
3. Duża ilość gniazdek, przynajmniej po 3 w każdym pomieszczeniu.
4. Taras lub balkon.
5. Duża ilość szaf.
6.Duży blat roboczy w kuchni.
7. Dobrze wyposażona kuchnia, porządny sprzęt AGD.

Każdy z nas jest inny i mamy różne wymagania, potrzeby.
Myślę jednak, że podstawą w domu jest jego atmosfera oraz to, aby mieszkańcy dobrze się w nim czuli.
A, jakie jest Wasze zdanie?




Mam dla Was jeszcze jedną ważną dla mnie informację.
Zostałam przyjęta do Klubu Kobiet z Pasją, prowadzonego przez miesięcznik Moje Mieszkanie.



31 komentarzy:

  1. Gratuluję przyjęcia do Klubu Kobiet z Pasją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam w najnowszym MM, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo trafna lista! I oczywiście gratulacje z przyjęcia :) które by chyba wymagało przyjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla wielu Polaków to nie must have w domu, ale marzenia, miłe nie powiem i bardzo ułatwiające życie, ale bądźmy szczerzy ilu z nas będzie na nie stać. Gdzieś czytałam że 88% Polaków mieszka w blokach z wielkiej płyty, gdzie nie będzie kominka czy wielkiej kuchni i innych bzdur, które wypisujecie. Inaros

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swiete słowa!

      Usuń
    2. Marzenia są po to, aby je realizować;) A, My podpowiadamy, jakie można mieć:)

      Usuń
    3. Bez przesady, większość z tych punktów to raczej standard niż wydumane marzenia, a pozostałe z odrobiną chęci i determinacji niemal każdy może zrealizować :)

      Usuń
  5. Kochana jak tylko kupiłam gazetę MM to od razu Cię rozpoznałam:) Moje gratulacje!! TY, twoja twórczość oraz blog zasługujecie na to:)
    ściskam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Balkon/taras i dobry sprzęt to wg mnie najważniejsze :) ale spiżarnia też świetna sprawa.
    Gratulacje serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym jeszcze dodała - w ramach marzeń - plus jeden pokój więcej niż jest zwykle ;-) Zawsze brakuje pomieszczenia na biuro/na warsztat/na gościnny/na magazyn ;p

    Taki klub to COŚ! Gratuluję!:-*

    (Ja czytam, czytam, ale nie zawsze mam czas na komentowanie. Jestem!:-*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to tak jak ja u Ciebie;) Zawsze czytam, a nie mam czasu na komentarz:) Ten pokój to dla mnie ważny warunek, nie pisałam o nim bo..., jak piszesz w ramach marzeń, a nie must have:)

      Usuń
  8. Dodałabym jeszcze pomieszczenie gospodarcze na pranie, suszarnie itp:-) Mam a i tak ciągle mało miejsca:-) Ps. gratulacje Kochana Pasjonatko!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Najserdeczniejsze gratulacje:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Z listą trudno się nie zgodzić. Cudowne pomieszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To może być też moja lista, dodałabym jeszcze tylko duży stół(jadalnia) i już z moją rodzinką mogę się wprowadzać(czyt. z mężem i psem).Jak otworzyłam MM to od razu widziałam Twoje zdjęcie, serdecznie gratuluję kochana, zasłużone miejsce, nie mogło Cię tam zabraknąć :-))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się taki wystrój, szczególnie płytki betonowe. Wygladają one dobrze praktycznie w każdym wnętrzu, dodają charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny artykuł! Wytrwałości w dalszym tworzeniu contentu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga