wtorek, 19 lipca 2016

A może taki dywan się Wam spodoba?

Hejka moi Kochani:)

Zanim się obejrzałam, to mamy połowę lata. Czas dla mnie biegnie bardzo szybko. Mam dużo planów odnośnie zmian w życiu, a także tych wnętrzarskich. Doba mogła by być z gumy ;) Staram się wszystko planować, a i tak okazuje się, że się nie wyrabiam. 

A jak Wy sobie radzicie z planami i ich realizacją?

Co do planów i realizacji, w ostatnim czasie miałam dosyć pracochłonne zajęcie. Pracuję nad poprawą wyglądu bloga. Efekty możecie zobaczyć tutaj i tutaj. Mam nadzieję, że Wam się spodobały. Robiłam także kolejny duży dywan ze sznurka bawełnianego, o wymiarach 240 na 160 cm, tym razem w kolorze jasnego beżu - ecri. Zapraszam do oglądania :)








Dywan dostępny na zamówienie (bo, ten został już sprzedany) w moim sklepie Fajne Wnętrze

38 komentarzy:

  1. O tak podoba mi się zwłaszcza do sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny! Podziwiam za zdolność i cierpliwość:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny dywan.Jest co podziwiać. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny dywanik, marzy o takim nie jedna z blogerek:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, zdolna z Ciebie kobietka ! Lawenda

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejciu jaki piękny !!! marzy mi się takowy :))) pozdrawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ to cudo pracochłonne, wyobrażam sobie jak bolą ręce od takiego ciężaru, podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest po prostu przepiękny!!! Zachwycam się!
    moc uścisków kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny dywan! Z pewnością napracowałaś się przy jego tworzeniu...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmiany na blogu bardzo mi się podobają !!! Trzymam mocno kciuki za spełnienie wszystkich Twoich marzeń za realizację przedsięwzięć:) A Twoje prace...ja nieustannie się nimi zachwycam i mam nadzieję, że jszeszcze kiedys z nich skorzystam:)
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmiany bardzo mi się podobają a marzenia zwykle się spełniają jeśli tylko w nie wierzymy i robimy coś w tym kierunku:) choć czasem wystarczy tylko intensywnie myśleć, przekonałam się nie raz:) a dywan cudny aż wzdycham na jego widok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie intensywnie myślę, bo byliśmy o krok od realizacji jednego z naszych rodzinnych marzeń i znowu się oddaliło o dwa:( Ale myślę i myślę:)

      Usuń
  12. Zdolniacha,jestem pod wrażeniem.Ile to pracy,przy takim dużym dywanie.Pozdrawiam serdecznie,Edyta.

    OdpowiedzUsuń
  13. witam, przepięknie się prezentuje ten dywan. Jestem ciekawa, ile metrów sznurka na niego zużyłaś. Nie ukrywam też mam ochotę taki zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Agusia dywan wspaniały !!! Jaki ogrom pracy !!!
    Czekam na Ciebie kiedy będziesz już bliżej Warszawy :-)
    Buziaki posyłam A

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny dywan Aga :) mój dom jest zbyt prosty na takie cudo bo ja raczej idę w kierunku loftowym, ale jak patrzę to aż mam gęsią skórkę z zachwytu <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana dywan jest boski!!!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny dywan a jaki ogromny, gdzie kujesz sznurek bawełniany? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dywan jest świetny, ale myślę, że lepiej wyglądałby na ciemnej (a nawet czarnej podłodze). Idealne byłyby tu jakieś podpalane deski albo wenge (tutaj kilka przykładów)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dywanik wygląda super. Jest bardzo estetyczny i przywodzi na myśl ciepły, babciny domek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacja! idealnie by pasował do mojej nowej dębowej podłogi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To takie dodatki odgrywają najważniejsza rolę w każdym wnętrzu! Super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowity ten dywan. Masz wielki dar w rękach, że potrafisz tworzyć takie cuda. Wyobrażam go sobie w sypialni, bo bardzo pasowałby do takich przytulnych klimatów jak u mnie w sypialni. U mnie też jest dużo puchatych poduszek i mnóstwo faktur a swoją sypialnię urządziłam w https://senpo.pl/nasze-salony/senpo-wroclaw-galeria-domar/ Jetst tam świetny wybór, serdecznie polecam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga