poniedziałek, 24 listopada 2014

Wianki z szyszek




Moi mili Czytający, na wielu blogach pojawiają się już pierwsze dekoracje świąteczne.

Również zrobiłam przymiarkę i tak jak pisałam wcześniej, u mnie w tym roku święta będą szyszką płynące, w dekoracjach oczywiście:)
Jako pierwszy , bo przecież potrzebny dosłownie za parę dni, świecznik adwentowy, na zdjęciach jeszcze bez numerków, ale to we właściwym czasie:








Świecznik, tak naprawdę jest wiankiem:


















Dobrego tygodnia Wszystkim życzę i dziękuję za komentarze, wizyty:)



16 komentarzy:

  1. Ciekawie wymyśliłaś z kratką:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Szyszka prosty i elegancki zarazem materiał dekoracyjny- Pozdrawiam Aga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne. Też już muszę pomyśleć o dekoracjach. Szyszki ładnie pobielone. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo pomysłowo! ja chyba nie wpadłabym na taki pomysł:) u mnie dziś tez o wiankach z szyszek międzyinnymi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł z tą siateczką:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja miałam wybrać się po szyszki do ogrodu a tu biało !!!! Przyszła zima, i chyba poczekam na odwilż, oby nie do wiosny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna naturalna dekoracja. U mnie dziś biało więc klimat iście przedświąteczny:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisałam już kiedyś, że szyszki to wspaniała dekoracja, która sprawdza się zawsze! Jest na 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł !!! Bardzo ładnie prezentuje się ten wianek, a do tego ma jeszcze inne wykorzystanie...
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, Twoje wianuszki z szyszek Mnie zauroczyły... piękne są!!! Bardzo ładnie się prezentują!
    Uwielbiam szyszki:)
    ściskam kochana cieplutko i zapraszam do siebie na CANDY

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowe rozwiązanie z siatką i do tego piękny szary odcień. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne dekoracje,musze przynieśc sobie szyszki bo nie wyobrażam sobie dekoracji świątecznych bez szyszek:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się te szyszki. Bardzo wdzięczny temat - szyszki w dekoracji, bo dają wiele możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy blog! chętnie zostanę TU na dłużej!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga