środa, 12 listopada 2014

Szyszki, szyszki...


Moje Kochane:)

Wszystkim Wam dziękuję z całego serca za odwiedziny i komentarze:)
Każdego nowego Obserwatora noszę na rękach:)

Powiem szczerze, we wcześniejszych latach w moich aranżacjach nigdy nie pojawiały się naturalne szyszki, nie wiem dlaczego, przecież są tak piękne:)
Na Waszych blogach widziałam i podziwiałam, ale człowiek jednak, czasami ślepy jest i u siebie nie widzi:)

A w tym roku eureka, odkryłam i "stosuję", mam zamiar wykorzystać je w aranżacji świątecznej.
Zobaczcie, czyż nie są piękne?















Do napisania Kochane:)

9 komentarzy:

  1. Ale zaszyszkowałaś, ha ha ha , fajne , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Szyszka sama w sobie jest pięknym tworem natury :) więc nie dziwię się, że wszędzie szyszki na blogach.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam szyszki. Właśnie dziś chcę iść do lasu i nazbierać, bo przydadzą się do swiatecznych dekoracji!
    ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ekologiczne i niebanalne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie naturalne ozdoby. Szyszki to dobry pomysl na ozdoby.Mozna je stosowa na wiele sposobow,pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Szyszki są piękne same w sobie, a jako element ozdobny sprawdzają się wyjątkowo:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie to wygląda Aguniu - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  8. Szyszki idealne komponują się na święta :-)pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama natura podaje nam najpiękniejsze dekoracje!!!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga