poniedziałek, 3 listopada 2014

Biel ścian, sztukateria i moje szaro-białe schody



Ach, jak ten czas szybko leci, dopiero październik, a już mamy listopad:)

 Czas ucieka, ale ma prawo, bo ostatnio dużo się u mnie dzieje:)

W ubiegłym tygodniu wzięliśmy się z moim M w garść i odnowiliśmy kolejne pomieszczenie w naszym domku:)
Mowa o klatce schodowej z holem na piętrze. Wyzwanie ze względu na wysokość pomieszczenia 
i fakt przyklejania sztukaterii przy suficie było spore:) 
Daliśmy radę:)
Jestem zadowolona, ponieważ jest to ostatni element układanki, jeżeli chodzi o zmianę kolorów w naszym domu (na obecną chwilę w mojej ocenie;)) 
Zapraszam, zdjęć, jak to u mnie będzie sporo...






Obraz malowany farbami olejnymi, kupiłam od gościa, który zadzwonił do domofonu i zapytał, czy dam dychę i dałam:) A teraz podbił moje serce:)




Reklamy Coca Coli i Czekolady malowane na lustrach przyjechały do mnie z Rzymu (prezent od kuzyna - Paweł dziękuję), stanowiły oryginalny wystrój lokalu w latach 60 - tych.






Schody malowałam, przed wprowadzeniem się: bejcą ciemny dąb, następnie rozwodnioną białą farbą akrylową i czterokrotnie lakierowałam.




Kolekcja kryształów rośnie, ostatnio przywiozłam kilka z mojego rodzinnego domu, wspaniała pamiątka po Mamie.




Kochani, bardzo dziękuję Wam Wszystkim za to, że mnie odwiedzacie, komentujecie, dzięki Wam wiem, że mam dla kogo pisać tego bloga.

Miłego tygodnia.



22 komentarze:

  1. ah tyle pieknych rzeczy, lamp, schody....

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło naprawdę świetnie !!! Wszystko dopasowane, przemyślane...ale i oryginalne. Obraz super, wart "10". Piękne żyrandole, i ta szczypta koloru niebieskiego..., oj bardzo mi się podoba:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Powiem szczerze, że mieszkamy dopiero pięć lat w tym domu, a już klatka schodowa była malowana trzy razy, bo zawsze coś mi nie odpowiadało, a teraz na biało to wg mnie strzał w dziesiątkę:) To niebieskie to 1/3 kolekcji Bolesławca, ale całości niestety nie mam gdzie trzymać czeka na strychu na lepsze czasy:) pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. schody są boskie, wyszły genialnie! ten obraz za dychę, uwielbiam takie okazje:)
    ps. pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam na moje sówkowe candy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawdź czy aby ten obraz nie jest jakiś "firmowy":) Schody ładniutkie, moje:) Na półpiętrze u mnie również manekin i świecznik a żyrandol zamierzam wymienić na podobny. Tak więc, tak więc. pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasno i przestrzennie, super ! , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś, obraz bezcenny:-) Sztukateria to kropka nad I - boska! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale to wygląda, zauroczyła mnie podłoga...taka inna kolorystycznie :) Lampa, sztukateria...dla mnie świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Urzekły mnie:))) Przepiękna podłoga, dodatki zachwycające...no i ten obraz za dychę - bosko jest!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga, pięknie to wyszło. Z klasą! :)) s.

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem Ci,że śliczna ta klatka schodowa:)) Obrazy na ścianie,bardzo pomysłowo dobrane:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale u was pięknie!!! Biel uwielbiam... schody cudownie się prezentują!
    kochana, ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem pod wielkim wrażeniem Aguniu za każdym razem jak cię odwiedzam - pięknie masz - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie i klimatycznie u Ciebie!!!!!!!!!!!!Plakaty na szkle są świetne.
    ściskam i miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo inspirujący wystrój (sam blog zresztą także), przełamuje stare utarte stereotypy o tym, ze biel jest elegancka ale w niemiły, "szpitalny sposób" ochładza wnętrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny duży korytarz - wygląda świetnie ! - fajne też są reklamy na lustrach - lubię kryształy, bo pięknie się prezentują i cudnie odbija się w nich światło - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor schodow !! zakochalam sie.

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem wprost zauroczona, manekiny i ta witrynka! piękności, cieszę się że tu trafiłam, będę zaglądać częściej, a może i Tobie spodoba się u nas, pozdrawiam
    http://archpassiondesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyłaz dachowy, np. model RoofLite Fenstro ze strony https://portalokienny.pl/pol_m_Wylazy-dachowe_Wylazy-dachowe-zimne-2223.html bardzo dobrze sprawdza się w płaskich lub lekko ściętych dachach. Dostarcza bardzo dużo światła na strych oraz daje możliwość przewietrzenia w łatwy sposób pomieszczenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga