czwartek, 4 grudnia 2014

Obrus Tercja odsłona druga


Czas leci i leci, dopiero był listopad, a tu Święta za pasem.

Moi Mili Wszystkim Wam dziękuję z całego serca za odwiedziny, komentarze jest to nieocenione:)

Każdego nowego Obserwatora ściskam mocno, zostańcie na dłużej.

Jak już większość z Was wie każda bloggerka, która testuje obrusy firmy Tercja, zobowiązała się do pokazania dwóch aranżacji stołu.
Moja dzisiejsza aranżacja jest trochę w nietypowej kolorystyce: biel, zieleń, srebro i czerń.
Kochani zapraszam:




























Do napisania:)



42 komentarze:

  1. przepięknie, elegancko, kojarzy mi się z secesją:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak czas leci bardzo szybko... w sobotę już mikołajki:)
    Kochana, ale pięknie nakryłaś stół... bardzo elegancko i ślicznie... zachwycona jestem!!!
    przesyłam cieplutkie uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja aranżacja przypadła Ci do gustu:)

      Usuń
  3. Jejku... brak słów żeby opisac mój zachwyt!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ uroczyście! Przepiękna zastawa...ten kolor jest obłędny. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie przybrany stół. Zachwyciłaś mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten stroik wygląda bardzo efektownie ale i małe elementy pojawiające się na stole idealnie współgrają z całością. Bardzo mi się podoba pozdrawiam bardzo

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tu dużo mówić,pięknie !!! Klimatycznie,z klasą,cudownie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. SUPER!!!
    Podoba mi się, i widać że włożyłaś w to dużo serca... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga - pokazałaś KLASĘ , jak zawsze ! Stół prezentuje się wytwornie, dostojnie, i nad wyraz elegancko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ale masz ciekawą zastawę, nie widziałam jeszcze takiej :) Dla mnie super!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie,elegancko,na co dzień nie przepadam za obrusami ale w tak pięknej aranzacji i na szczególne okazje ...cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na co dzień też bez obrusów raczej bieżniki i to szydełkowe, ale od święta biały obrus, to podstawa aranżacji.

      Usuń
  12. Piękna dekoracja stołu, z elegancją i klasą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie udekorowany stöl!!! A porcelana-widzialam juz czerwona i niebieska-zielona widze pierwszy raz i mnie zachwycila!!!!
    Pozdrawiam))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna aranżacja stołu, bardzo elegancka, ponadczasowa:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko bardzo dziękuję, robiąc ją miałam taki zamiar:)

      Usuń
  15. pięknie -pełna elegancja Aguniu - cudowny ten komplet chyba z motywem Toile czy się myle ale w zieleni - pierwszy raz widze z zielonymi deseniami - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, wiem, że one funkcjonują jako motyw wiejski:) Ale sprawdzę:)

      Usuń
  16. Piękne aranżacje- pełne inspiracji na nadchodzące święta :)
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zjawiskowa zastawa! Stół wygląda obłędnie. Oczu oderwać nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna aranżacja, brawo ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne przedmioty w pięknej aranżacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna inspiracja! W tym roku wyjątkowo obrodziły mi dynie ozdobne. Już wiem co z nimi zrobię - pomaluję je tak jak Ty. Czy możesz podpowiedzieć przy pomocy jakiej farby uzyskałaś taki odjazdowy efekt?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga