czwartek, 18 grudnia 2014

Świąteczne schody



Dziękuję Wam Wszystkim serdecznie za wszystkie odwiedziny i komentarze,
jest to dla mnie kwintesencja prowadzenia bloga :)
Nowych Obserwujących mocno ściskam, mam nadzieję, że się Wam u mnie spodoba :)

Dzisiaj pierwszy post z cyklu, jak udekorowałam dom na Święta?
Tak się złożyło, że jako pierwsza w całości zakończona aranżacja to hol i schody.

Obiecałam sobie, że w tym roku motywem przewodnim u mnie w domu będzie szyszka, też zrobiłam, zapraszam:















I jeszcze karteczki, które powędrują do najbliższych:



Kochani do napisania:)

22 komentarze:

  1. Zaniemówiłam.... Nigdy wcześniej nie widziałam czegoś tak pięknego!!!!!! Cudne świeczniki, gdzie takie można upolować?

    Dodaję do ulubionych, wiedz że będę tu częstym gościem! :-)

    Pozdrawiam, K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, ale to bardzo dziękuję. Świeczniki są mojego projektu dostępne na www.fw.com.pl, zapraszam. Miło mi będzie Cię gościć, zaglądaj częściej:)

      Usuń
    2. Tak tak już odnalazłam.. :-) Zaczynam oszczędzanie!

      Usuń
  2. ślicznie, u mnie w tym roku też dużo szyszek :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny klimacik i bardzo ciekawy pomysł z oświetleniem listwy. Ps. mam taka samą gwiazdę betlejemską:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że i Ciebie opanowała magia światła :)) Uwielbiam światełka w święta, im więcej tym lepiej. Szyszkowa girlanda na poręczy wygląda przepięknie!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, jestem zauroczona!!! CUDOWNIE! i te schody są takie piękne... i tak śnieżnie! Zdecydowanie moje klimaty!
    uściski przedświąteczne przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe oświetlenie - fajne świeczniki - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie i bardzo klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szyszki na barierce od schodów bomba! Wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie u Ciebie :) Zapraszam z wizytą do mnie , blog o pasji do shabby chic TUTAJ
    Serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet na chodach świątecznie, super to wymyśliłaś. Pięknie prezentują się tam dekoracje...
    Pozdrawiam Cię serdecznie i zdrowych wesołych, rodzinnych Świąt Ci życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i oczywiście wzajemnie dla Ciebie i całej Rodzinki :)

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga