wtorek, 7 października 2014

Szklane lampy




Bardzo dziękuję za tak miłe przyjęcie mojej witrynki:)
Dziękuję Wam gorąco za odwiedziny i komentarze:)

Cieszę się jak dziecko z każdej nowej Osoby, która decyduje się pozostać ze mną na dłużej:)

W poście o sypialni pokazywałam szklane lampy, które zaprojektowałam, a mój zdolny M wykonał, 
ponieważ cieszyły się one zainteresowaniem, postanowiłam poszerzyć ofertę sklepu  Fajne Wnętrze.



Lampy mają podstawę ze szkła ręcznie formowanego w Hucie Szkła, jest ono dosyć grube, ok. 6 mm. Wysokość podstawy ok. 24 cm, średnica 17 cm w najszerszym miejscu.
Do tego cudownego szkła dodaliśmy różne abażury:







Kochani moi serdecznie zapraszam do sklepu:)

Proszę Was również o opinie, bardzo są dla mnie ważne:)

15 komentarzy:

  1. Piękne te lampy... Proste i eleganckie!!!
    pozdrawiam cieplutko kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. Lampy są naprawdę fantastyczne !!! Ponieważ zajmuję się urządzaniem wnętrz...to nie jest powiedziane że nie skorzystam kiedyś z Twojej oferty:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie szklane lampy, mam kilka u siebie. Można tez coś do nich włożyć tak aby zmieniać dekoracje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalne i delikatne...takie lubię:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe i można do środka nawet coś włożyć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo ładne i dobrze wykonane. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej...ależ jest pięknie!!!Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. co za cudo!!!!! niesamowicie mi się podobają!!! :) już zaczynam zbierać pieniądze na nią!!!! Genialny pomysł! jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam ostatnio takie same w Agata Meble :) Super

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne lampy,jak znam siebie nawpychałabym tam zaraz w to szkło,latem-muszli,jesienią -liści,zimą-szyszek :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bajer. Właśnie takich potrzebuję. Moje klimaty. Już widzę je u siebie. Mamy tylko pytanie jaka jest wysokość całej lampy z owalnym kloszem. Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysokość lampy całkowita to ok. 42 cm:) Zapraszam serdecznie:)

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga