wtorek, 14 października 2014

Szafa lekarska, jako biblioteczka






Słońce za oknem cudownie świecie, promienie wpadają do każdego zakątka w domu:)
Tak samo Wy moje Kochane wpadacie do mnie coś zobaczyć, o czymś poczytać, dziękuję Wam za to bardzo gorąco:)
Wszystkim przesyłam bukiecik:)


A u mnie mała zmiana w pracowni, jak w tytule biblioteczkę zastąpiła szafa lekarska:)
Tak, to ta sama, które w lecie służyła za warzywnik:) 
Zdecydowałam się ją przenieść, ponieważ w zimie pod wpływem wilgoci i mrozu uległa by zniszczeniu, a bardzo ją lubię:)
Kilka fotek zapraszam:






Data produkcji według tabliczki to 1977 :)



Do napisania Kochani:)


31 komentarzy:

  1. rewelacyjna szafa, nie wyprowadzaj już jej stąd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba w takiej funkcji:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Różyczki cudowne a szafeczka?? no cóż mogę powiedzieć?? zazdrość mnie zżera i już!! cudowny vintage!! no i jest tylko o rok młodsza ode mnie hi hi hi, więc ja juz też jestem vintage:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty Kochana to jest kwiat wieku:) Ja to przy tobie vintage:)

      Usuń
  4. Dziękuję za piękny bukiecik:))) A szafa prezentuje się doskonale, cudownie ją przearanżowałaś, bardzo lubię takie metamorfozy:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napatrzyłam się na Twoją pracownię i zabrałam się za swoją pracownio-pokój gościnny - pokój zabaw:)

      Usuń
  5. Lubię takie mieszanki :))) s.
    Ps. Dziękujemy za różyczki

    OdpowiedzUsuń
  6. I to mi się podoba-wszechstronne wykorzystanie:-) Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda świetnie w tej roli,mam nadzieję,że zostanie u Ciebie dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zostanie, zostanie, tylko nie wiem czy w tym miejscu, bo córa ma na nią ochotę:)

      Usuń
  8. Jesteś pomysłowa,wyglada świetnie. Dałaś jej nowe życie,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. o rany ale Ci zazdroszczę takiej szafy!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda bardzo ładnie!!!! Jest świetna!!!!
    pozdrawiam cieplutko kochana

    OdpowiedzUsuń
  11. O, pięknie się prezentuje w takim wydaniu.Ten kosz na górze też ładnie się z nią komponuje. Pozdrawiam:)))
    Jeszcze można zapisać się na moją rozdawajkę....

    OdpowiedzUsuń
  12. Została wspaniale zagospodarowana i wygląda super. No a do tego jest w moim wieku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a co do wieku szafa stara, ale Ty Kochana, oj jak ja bym chciała wrócić te kilka lat:)

      Usuń
  13. super pomysł wspaniale zagosodarowana szafka - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie mieć w domu coś, co ma historię. Szafka pięknie się wpasowała. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyjątkowe szafy można spotkać w IAHU gdzie robią cudowne renowacje takich szaf medycznych i meble industrialne robią cudeńka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga