poniedziałek, 27 października 2014

Aranżacja stołu z obrusem Tercja



Witam Wszystkich bardzo serdecznie:)
Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze:)

Jakiś czas temu zgłosiłam chęć udziału w przedsięwzięciu  - Blogerki Testują - OBRUSY
które przeprowadza nasza koleżanka Sylvia z bloga: Velour Home (szczegóły akcji ) wspólnie ze sponsorem firmą Tercja (link do strony ).

 Znalazłam się w gronie ośmiu szczęściar, które uczestniczą w testowaniu, co sprawia mi wielką radość.

Dzisiaj mogę Wam zaprezentować obrus, a także aranżację stołu z obrusem Tercja.




Jakie są moje pierwsze odczucia?

1.Obrus elegancko zapakowany, może być doskonałym prezentem:)




2. Piękny materiał (gruby i o bardzo ładnej strukturze)
3. Estetycznie i dokładnie wykonany.
4. Bardzo dobrze się prasuje.

A teraz zapraszam na świąteczną kolację:)












Dziękuję, że dotarliście do końca, wiem, że zdjęć dużo, ale nie mogłam się zdecydować:)

A, jak się Wam podoba obrus?









22 komentarze:

  1. Piękny jest i bardzo elegancki,opakowanie robi wrażenie więc jak najbardziej może być prezentem. Wspaniale nakryłaś do stołu,aż ma się wielką ochotę do niego zasiąść.
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. Och ... i obrus i to co na obrusie - tworzy niesamowity klimat elegancji dostojeństwa i szyku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fiu, fiu jak elegancko! :) Obrus bardzo ładny bez niepotrzebnych ozdobników, jak już mówiłam bardzo elegancki. Ale to co jest na obrusie to dopiero piękny widok. Idealnie nakryty stół, aż chce się wstać i pójść szykować stół na Wigilię :)

    Pozdrawiam - Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzi bardzo mi miło, sama jak nakryłam to pomyślałam od razu o świętach:)

      Usuń
  4. Zdjęcia piękne, obrus prezentuje się elegancko a stół przepięknie ubrany !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej Aguniu to u ciebie już święta - piekna aranżacja - a te hortensje suszone wspaniałę są - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana do świąt daleko..... Ale może komuś się przyda taka aranżacja:)

      Usuń
  6. podoba mi się i obrus i Twoja aranżacja stołu w całości - luksus:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obrus ślicznie się prezentuje w Twojej scenerii-jest wręcz bajecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lussilu, o stworzenie takiego bajecznego klimatu właśnie mi chodziło, mam nadzieję, że się udało:)

      Usuń
  8. Obrus bardzo ładny, elegancki i już pomyślałam o świętach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie elegancko i luksusowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dekoracja stołu bardzo mi się podoba, elegancja i klasa! Fotki jak z katalogu. Widać, że się przyłożyłaś do sprawy :-) Sam obrus wygląda na solidny, bardzo ładny.
    Pozdrawiam - D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ślicznie nakryty stół... bardzo elegancko... naprawdę pięknie!
    pozdrawiam kochana cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Obrus i aranżacja piękne, do takiej świątecznej kolacji aż przyjemnie zasiąść...

    OdpowiedzUsuń
  13. Cóż mogę napisać - PIĘKNIE!
    Cieszę się AGA, że obrus trafił w Twoje zdolne łapki.
    Miłego użytkowania :))) s.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie to wszystko Ci wyszło. :) A obrus pierwsza klasa. :)) Ja osobiście uważam że przy ważnych kolacjach/ spotkaniach piękny obrus to podstawa. :)
    W wolnej chwili zapraszam i do mnie na cudawiankiumaddy.blogspot.com/
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje, bo obrusik jest piekny, w sam raz na zblizające się świąteczne okoliczności:) Aranzacja na nim równie piekna jak sam obrus. Aż wzroku oderwać nie mogę :))
    Przyjemnego dnia życze.
    Pozdrawiam serdecznie.
    Marysia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga