wtorek, 21 października 2014

Jesienne migawki



Czas tak szybko u mnie płynie, z tego co widzę na blogach Wam również, nawet się nie obejrzeliśmy, a mamy środek jesieni:)

Dziękuję Wam za odwiedziny i komentarze:)
Serdecznie witam nowych Obserwujących:)

Wszyscy lubimy kwiaty w domu, mamy je w najróżniejszej postaci: cięte, doniczkowe, suszone.

Osobiście jestem fanką tych ciętych, stale są obecne w moim domu w postaci większych lub mniejszych bukietów. Często są to tradycyjne róże, które są moimi ulubionymi.

Ostatnio będąc w sobotę na giełdzie spotkałam kwitnącą kapustę. Jej kwiaty mnie urzekły:)
A Wy co o nich sądzicie?








Przy okazji zakupiłam kilka dyniek i chryzantemę przed dom:




I jeszcze powstał kolejny manekin - Pani Zima:

Manekin wykonany z siatki przemysłowej.



Pięknej słonecznej jesieni nam życzę:)


17 komentarzy:

  1. Ta kwitnaca kapusta przepiekna! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapusta ma niezaprzeczalny urok- piękno tkwi nawet w tak prozaicznym- wydawało by się- warzywie:)
    Skłonnośc do dyni i chryzantem jak najbardziej podzielam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają te kwitnące kapusty! Twoje są piekne!
    Manekin cudowny! kochana ściskam cieplutko i jesiennie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię i kapustę ozdobna i wszelakie dynie i te ozdobne i te do zjedzenia:))) U Ciebie wszystko prezentuje się rewelacyjnie.
    Manekin świetny, każdy kolejny to prawdziwe dzieło. Podziwiam Cię i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. absolutnie przepiękne są te kwiaty kapuściane!
    manekin to po prostu majstersztyk, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapusta jest super,miałam kilka razy i zapewne nie ostatni. Pięknie te chryzantemy wyglądają przed drzwiami,chyba i ja sobie dzisiaj kupię na poprawę humoru. U mnie dziś koszmarna pogoda,jest tak ciemno jak o zmierzchu a do tego pada deszcz. Takiego oblicza jesieni nie znoszę! Oby do wiosny :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza kapusta-sama taką miałam:-) Pięknie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kapusta bombowa, ale mnie urzekają Twoje manekiny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapusta, czosnek , są piękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne te kwitnące kapusty pierwszy raz coś takiego widzie,dyniami szczególnie tymi małymi też lubię jesienią przyozdabiać mieszkanie.Pozdrawiam Edyta.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc to ja też myślałam, że kapustę to się tylko je i takiej jeszcze nie widziałam :)) Chryzantema chociaż kojarzy się z jesienią to wygląda pięknie, tak jak u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Aguś, nie widziałam takiej kapusty. Jest świetna. Muszę się za nią rozejrzeć u siebie. Ściskam :))) s.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam już takie kapusty,też mi się podobają;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje kapusty sa ciete? Ja jakis czas temu mialam w doniczkach, urocze kwiaty :)
    Manekin swietny, bardzo mi sie podoba.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie widziałam kwitnącej kapusty. Coś niesamowitego!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz w życiu widzę taką kapustę, przyznam, że jestem w szoku... :) Wyglądają jak róże, piękne. Ooooojej. A chryzantemy kocham, to są kwiaty numer jeden jesienią, jeśli o mnie chodzi.... Mogłabym się nimi zasypać, uwielbiam ten zapach.

    Pozdrawiam - Magda

    OdpowiedzUsuń
  17. Kapusta jest piękna:) Wiedziałam, że kwitnie, ale widzę ją taką po raz pierwszy. Manekin również bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga