wtorek, 19 sierpnia 2014

Potężne drewniane świeczniki, już są:)




Tak, tak, zaczynamy z jesienią być za pan brat:)
Dnie przynajmniej u mnie w Rzeszowie, jeszcze ciepłe, wręcz upalne:)
A wieczory niestety chłodne i ponure:(
Za ciepło w domu, aby palić w kominku, nieprzyjemnie siedzieć, gdy za oknem wieje wiatr.
Dlatego mam rozwiązanie doskonałe świece, świeczniki:)
Kilka miesięcy temu pokazywałam świecznik drewniany tzw. prototyp. Obiecywałam, że będą w sprzedaży, długo trzeba było na nie czekać. Jednak oznajmiam są, piękne, niepowtarzalne, jak w tytule postu potężne, bo aż 67 cm wysokości:)
Kochani moi, świeczniki mojego projektu, od a do z:) Każdy wykonany ręcznie i przeze mnie barwiony:)


Świecznik nr 1







Świecznik nr 2







Świecznik nr 3







Jeżeli się Wam podobają i macie ochotę taki mieć u siebie serdecznie zapraszam:)
Piszcie moi Kochani:)
fw@fw.com.pl







Świeczniki w tle są jeszcze z czystego drewna, także mamy duże pole do popisu:)
I moja jesienna hortensja, dla Was:)



Do następnego
Wasza aga:)





29 komentarzy:

  1. Przepiękne ! Kształt rewelacyjny i świetnie pomalowane. Będą prawdziwą ozdobą salonu:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Świeczniki są po prostu rewelacyjne, niepowtarzalne:))) Masz talent kochana i...ogromną cierpliwość !!!
    Miłego dnia i pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świeczniki wyglądają na pokaźne i bardzo mi się podobają, co do jesieni to jej jeszcze nie chcę, na razie pocieszam się myślą, że to późne lato, a jesień dopiero za miesiąc (tyle, że ten miesiąc zleci w mgnieniu oka) :P

    POzdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas niestety chłodno w dzień i w nocy niestety!
    Świeczniki to bardzo dobry pomysł... te są piękne!
    Miłego dnia kochana

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są i kształt i kolor.
    Muszę pomyśleć, tyle ciągle wydatków.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. podziwiałąm Aguniu na FB ale zapomniałam ci dopisać że mało że są piękne to robiąniesamowite wrażenie no i są takie smukłe oraz eleganckie - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Są śliczne,jestem pod wrażeniem;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Przed nami długie wieczory, takie świeczniki w sam raz na jesienne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale one duże i okazałe. Jeszcze żeby dom był z gumy...
    Masz śliczną podłogę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze mi się kojarzą te świeczniki, w domu rodzinnym mieliśmy podobne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne te świeczniki, ogromne... Ja kocham świece... Uwielbiam jesień za kolory i świece... I kiedy szarówa za oknem zapalam ich kilka, opatulam się w koc i czytam książki. Cudowny czas :) Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow świetne!!! Będzie romantycznie w blasku świec!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. o niezłe są! ja już widzę jeden taki u siebie - przecierany w granacie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście potężne a dzięki temu nie da się ich nie zauważyć. Pięknie muszą się prezentować z zapaloną świecą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na Instagram, tam mam zdjęcie z zapalonymi świecami:)

      Usuń
  15. Są piękne, tak cudownie masywne w formie i przez sam fakt, że drewniane- wspaniały projekt i jeszcze lepsza realizacja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Projekt był zmieniany kilka razy - forma na tekturze i w końcu, projektant i wykonawca, czyli ja zatwierdził;)

      Usuń
  16. Piękne świeczniki!!!Taką jesień jak u Ciebie to ja lubię!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świeczniki cudne :-) Nie wiedziałabym która wersje wybrać :-)

    Dekoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne, pasować będą do wielu wnętrz. Przypominają mi takie duże drewniane, eleganckie szachy :) Nie wiem dlaczego takie mam skojarzenia ale są one takie dostojne. Świetne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam! jaka cena?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga