wtorek, 5 sierpnia 2014

Cudze chwalicie, swego nie znacie - Porcelana Wawel



Oj, oj, jak długo mnie nie było:)

Przepraszam za nieobecność, ale te upały jakoś nie zachęcają mnie do pracy. Wręcz odwrotnie.Bardzo dziękuję Wam za odwiedziny i wiele miłych słów:) Wszyscy mamy w domach naczynia, talerze  z których korzystamy codziennie podczas spożywania posiłków. Jak zauważyłam wiele osób jest zakochana w porcelanie rodem z zza granicy. U mnie porcelana Wawel codziennego użytku pochodzi z wałbrzyskiej fabryki porcelany Krzysztof. Powiem Wam szczerze jestem zauroczona jej prostotą i elegancją. Sprawdza się doskonale zarówno do prostych dań, jak i na eleganckim przyjęciu.





















Słonecznego tygodnia:)

40 komentarzy:

  1. Zgadzam się jest bardzo piękna, prosta i elegancka:) Taka jak lubię:)
    Buziaki i miłego dnia kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest i do tego w bieli:-) Mozna ja zestawiać z mozaiką innych kolorów i zawsze będzie pasować. Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najczęściej dodaję bezbarwne szkło, metal lub granatowy bolesławiec:)

      Usuń
  3. Biała, prosta, elegancka!
    pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ponadczasowa, i wzorniczo i kolorystycznie. W jakimkolwiek stylu będziesz chciała nakryć stół - zawsze będzie pasować i wygladać elegancko. jestem za!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ! Klasyka broni się zawsze , nie potrzebuje ozdobników . Ps. każda kobieta chyba lubi porcelanę , Ty Aga lubisz ją bardzo, na dodatek masz jeszcze coś więcej to coś nazywa się "styl" .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Serwis jest wyjątkowo piękny!!!W pełni zgadzam się z tym co piszesz,sama kupiłam dwa lata temu piękny biały zestaw polskiej firmy i nie ma pięniejszego:)Mamy cudowne wytwórnie zarówno porcelany jak i szkła.I tu znowu przyklasnę Tobie:musimy promować nasze marki a nie skandynawskie,niemieckie czy inne.Polskie jest dobre:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny. Uwielbiam białą porcelanę. Sama w domu mam Komplet z fabryki w Wałbrzychu.

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna orcelana nasza Polska - no niestety wiele fabryk juz zaliczylo swoje zakonczenie dzialalnosci a szkoda w moim miescie az dwie fabryki - buziaki sle Marii

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo uwielbienia do angielskiej porcelany z motywem scenek rodzajowych, mam też mnóstwo polskiej porcelany. Jest u mnie jeszcze po mamie i babci. My ,kobiety PRL-u miałyśmy Wałbrzych, Tułowice, Lublanę , Wawel i przecudną Chodzież. Za nic bym się jej nie pozbyła. Ponadczasowe piękno, trzymam ją nie tylko z sentymentu. To miłe,że wraca moda na polskie produkty. Ja wciąż pamiętam ręcznie malowane talerze Włocławka, które wisiały niemal w każdym domu. A Bolesławiec? Podpisuje się dwoma rękami. My też mamy się czym chwalić. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bolesławiec uwielbiam mam go całe mnóstwo, chwilowo większość spakowana na strychu z powodu braku miejsca, ale jedna witrynka zapełniona po brzegi cieszy oko, nawet mam posta o nim zapraszam.

      Usuń
  10. Twoja porcelana jest śliczna, elegancka, ponadczasowa, pasuje do wszystkiego:))) Ja mam podobną (CHODZIEŻ) i dostałam ją od babci na 18 urodziny...czyli trochę już ją mam bo podobnie jak Ty jestem kobietą po 40 !!! I myślę że jeszcze mi posłuży:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do siebie, mam nowy adres bloga http://takpoprostudom.blogspot.com/
      Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Ma w sobie cudną prostotę:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest piekna-naprawde,.
    Ja w zeszlym tyg. wybralam sie na zakupy porcelany.Niestety nie polskiej,(nie mialam az tyle czasu,zeby pojechac do Polski)
    Kupilam tez biala..cos jest w tycej porcelanie....nie mozna przestac jej kupowac....i ciagle chce sie to wiecej...))
    Pozdrawiam))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj święta racja, co zobaczę to jest mi "potrzebne", a nie mam już gdzie trzymać:)

      Usuń
  13. Porcelana jest ponadczasowa zwłaszcza ta w bieli. Sama jestem wielką fanką białej zastawy :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna porcelana. Ja kiedyś pracowałam w Porcelanie Bogucice, malowałam różności bo z wykształcenia jestem zdobnik ceramik.
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie. Już za chwilę będzie się działo na moim blogu bo ostatnio to serwuje tylko kawusie u Zosi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna kolekcja i wygląda elegancko, a do tego jeszcze polska. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo piekna, ale jka zawsze wszystko u Ciebie perfekcyjne i piękne! pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja zastawa jest piękna. Myślę, że każda kobieta marzy o tak bogatym zestawie.
    Już od jakiegoś czasu myślę o skompletowaniu polskiej zastawy właśnie z tej fabryki.
    Szukałam czegoś klasycznego, białego z wytłaczanymi wzorami i znalazłam.
    Mam nadzieję, że już niedługo pochwalę się na moim blogu. Pozdrawiam Cię serdecznie.;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna, prosta zastawa. Ja jednak preferuje Fryderykę - też z Wawla i już od kilku lat zachwyca ona moich domowników jak i gości.
    Pozdrawiam Małgosia M

    Aby móc piękniej żyć ...

    OdpowiedzUsuń
  19. Porcelana piękna, prosta i ponadczasowa, ale dziewczyny Wawel to jest porcelana z Wałbrzycha z wytwórni " Krzysztof" (czasy PRL-u) . W Krakowie nigdy nie robiono porcelany. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna, bo biała:)
    Biała, więc piękna;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Klasyczna biel zawsze będzie elegancka :), ja uwielbiam właśnie taką zastawę.
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  22. Porcelana wygląda naprawdę pierwsza klasa! bardzo ładna elegancka, można postawić i używać na każdą okazję. Ja mam słabość do przeróżnej porcelany, ale polskiej jeszcze nie mam niestety, ale to za sprawą tego iż mieszkam za granicą.
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam również do mnie na post o zastawie.... :)
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam jeszcze porcelanę angielską, również bardzo ją lubię:)

      Usuń
  23. Znam i używam! Bardzo lubię to co polskie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga