wtorek, 12 sierpnia 2014

Ogrodowy pomocnik i biały komplecik



Witam Was Wszystkich bardzo serdecznie:)
Pogoda w tym roku przynajmniej w naszym regionie nas rozpieszcza słońcem i upałami:)
Sprzyja to przesiadywaniu na tarasach, balkonach i w ogrodach.

Ostatnio udało mi się zdobyć super stoliczek - barek, który doskonale sprawdza się w roli pomocnika na tarasie.
Muszę jeszcze wspomnieć, o naczynkach pokazanych na zdjęciach. Jest to prezent, który bardzo przypadł mi do gustu:)

Maliny są dla Was częstujcie się, pochodzą z mojego ogrodu.

Zapraszam:)












Buziaki dla Was za odwiedziny i komentarze:)



20 komentarzy:

  1. Pomocnik balkonowy świetny. Bardzo podobają mi się szklane naczynia ze świecami:) A malinki w białych naczynkach prezentują się wyjątkowo pięknie:))) U mnie lato też śliczne, ale korzystanie z tarasu jest bardziej skomplikowane, ponieważ często popołudniu pada i trzeba wszystkie dekoracje chować, a tego bardzo nie lubię. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też jeszcze nie mam zadaszenia:) I ten sam problem wszystko muszę chować, ale cóż może w przyszłym roku:)

      Usuń
  2. A u mnie pada... :(
    Pomocnik ciekawy, nie powiem...
    Chwytam ten największy talerz z malinkami i lecę dalej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stoliczek rewelacja !!! Naczynia bardzo pomysłowe i funkcjonalne. Przyjemnie jest posiedzieć przy takim stoliczku i jeść malinki z własnego ogródka w pięknych naczyniach:)))
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. super te stolik:) a malinki pyszne, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny stolik. Swietnie wyglada ze szklem i biela

    OdpowiedzUsuń
  6. Stolik prezentuje się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne naczynka,a stoliczek idealny:))

    OdpowiedzUsuń
  8. juz chwalilam Aguniu na FG ale tu rowniez nie zaszkodzi pochwalic tak pieknej zastawy letniej - stoliczek taki to mi sie marzy chyba wyczruje sobie podobny do altany na omym poletku ogrodowym- oj slicznosci - buziaki sle Marii

    OdpowiedzUsuń
  9. U Mnie teraz leje i się chłodno zrobiło... aż żal tego lata:(
    A twój pomocnik kochana uroczy! Bardzo mi się podoba!
    BUZIAKI ślę

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi , ove your blog ! You have a new follower from Chile ñ
    Angélica

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie lalo cala noc i chyba już po upałach i nawet nie to cieszy... bo się nimi zmęczyłam...;-)
    Taki stoliczek zawsze przydatna sprawa na tarasie!
    pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też pogoda super i nawet delikatne ochłodzenie nie odstrasza by posiedzieć na tarasie. Pomocnik ciekawy...a maliny uwielbiam!
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakby stał tam od zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super jest ten pomocnik. Spodobaly mi sie rowniez te "wazony" :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Maliny w tych białych naczyniach prezentują się pięknie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga