wtorek, 2 września 2014

Przyszedł czas na własny sklep:)



Witam Was Wszystkich bardzo serdecznie:)

Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
Nowi Obserwatorzy są dla mnie niczym perełki:)


Dzisiaj chcę Was zaprosić do mojego sklepu internetowego:

FW - Fajne Wnętrze


Postanowiłam go otworzyć za namową dobrych duszyczek, których na szczęście nie brakuje wokół mnie:)

W sklepie wystawiam moje prace: manekiny, świeczniki, dywany, poduszki, lampy i inne dodatki do domu.
 Z czasem planuję powiększyć asortyment o trochę ceramiki i wiele innych gadżetów do domu.

Odnośnik znajdziecie również po prawej stronie bloga:)

Moi Kochani serdecznie zapraszam:)




Będę również wdzięczna za każde udostępnienie
 i informację wśród Waszych znajomych i Czytelników:)

29 komentarzy:

  1. Gratuluje!! lece zatem do sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana gratuluje i pędzę do sklepu!:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluje,powodzenia:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia i oczywiście rozwoju. Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powodzenia !!! banerek zaraz umieszczę u siebie, zapraszam do umieszczenia mojego banerka u Ciebie:)))

    Pozdrawiam,
    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko dziękuję i umieściłam Twojego banerka u mnie, buziaki

      Usuń
  6. Ooo gratuluję:) oby się sprzedaż powiodła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam taką nadzieję, że będzie się rozwijać;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł :) na pewno będę zaglądała nie tylko do bloga, ale i również do sklepiku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie Ci gratuluję kochana i trzymam kciuki:)
    BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję odwagi, ja się za swój sklep jakoś zabrać nie mogę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję, zobaczymy co z tego wyjdzie, jestem pełna nadziei i planów:)

      Usuń
  11. Gratuluję i życzę wiele zamówień!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Aguniu otwarcia sklepu - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Serdeczne gratulacje i powodzenia zycze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję przedsięwzięcia :). Zaraz tam lecę!
    Pozdrawiam. Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, gratuluję kochana, JUż lukam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy ma Pani jeszcze te świeczniki?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga