środa, 24 września 2014

Zmiany w minimalistycznym pokoju nastolatki




Moi Kochani:)

Bardzo dziękuję za to, że mnie odwiedzacie i za każdy komentarz:)

Witam nowych Czytelników:)
Rok temu pokazywałam Wam pokój mojej  córy (dla przypomnienia: tutaj ), przez ten okres zaszły zmiany, pokażę nową aranżację pokoju:)



Wymieniłam krzesło, które uratowałam od spalenia (wymiana siedziska, trochę pracy z papierem ściernym i nowa farba):


Pamiętacie mój ogrodowy pomocnik?
Ponieważ, mamy takie dwie sztuki, jeden wylądował w pokoju:(w przyszłości planuję wymienić kółeczka na coś bardziej vintage, szukam).


Moja nastolatka coś tam maluje, potrzebowała miejsca,więc zrobiliśmy jej sztalugę z kilku listewek i starej stolnicy.

Deskę można ustawiać w pionie i poziomie, w zależności od formatu pracy:)




Manekina i "obraz z medali" pokazywałam w tzw między czasie.




W planach jeszcze, jakiś zgrabny hoker, aby  się dobrze malowało nastolatce.
I co sądzicie?
A jeszcze, miło mi poinformować, że Fajne Wnętrze pojawiło się na FB:

Zapraszam do sklepu, tam kilka nowych manekinów:


Do napisania,
aga






30 komentarzy:

  1. Pokój jak marzenie, jeszcze bym go trochę zagraciła ale jest fajnie. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polinko moja córa to ascetka, jeżeli chodzi o wnętrza, najchętniej wszystko by wyrzuciła:(

      Usuń
  2. Wiesz, bardzo podoba mi się pokój twojej córki, jest taki ascetyczny kolorystycznie a przez to jest oaza spokoju.wyjątkowo piękny.u mnie w pokoju starszej córki szal kolorów i oriental.wlasnie zmienilysmy trochę wnętrze i juz niedlugo pokażę go na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo się cieszę, że tak go odebrałaś, to wypadkowa naszych wspólnych upodobań :)

      Usuń
  3. super to teraz wygląda: pokój- marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest pięknie! Bardzo stylowo, klimatycznie, zdecydowanie wnętrze zachwyca, cudowny pokój:)) Pozdrawiam Cię słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne wnętrze, choć nie wygląda na pokój nastolatki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokój jak z jakiegoś zamku więc i księżniczka zadowolona być musi :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne wnętrze , manekin dodaje uroku i stylu

    OdpowiedzUsuń
  8. BARDZO mi sie podoba, jestem nim zauroczona!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski pokój! Sama chętnie bym w takim zamieszkała:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja zachwycam się obrazem !!!! Zdolna bestia !!!!!
    Najważniejsze aby mieszkająca była szczęśliwa , pokoik jest śliczny , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, napatrzeć się mogę!!!! Piękny pokój, w bieli i szarościach.. tak jak lubię:)
    A krzesło no cudne po prostu... nic dodać nic ująć:)
    buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny pokój. Moja szesnastoletnia córka uwielbia ogrom gadżetów, plakatów, zawieszek....Pokój jej to przeciwieństwo tego wnętrza i czasem marzę żeby zmienił się jej gust choć z drugiej strony to taki zagracony pokój też ma swój urok:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pokoik wyszedł rewelacyjny !!! Bardzo klimatyczny, też mam nastolatkę w domu i na przyszły rok planujemy małą metamorfozę więc każda inspiracja się przyda...
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny,jasny pokój:))

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny spokojny pokój,super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny pokój!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  17. polaczenie drewna z biela - najlepsze polaczenie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pokój z duszą i charakterem, SUPER :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pokój jest piękny, a Ty jesteś bardzo kreatywna, sztaluga wyszła świetnie. Moja córka trochę maluje i ostatnio poprosiła o sztalugę, nie pomyślałam, że można wykonać ją samemu..
    Taki pokój z pewnością sprzyja inwencji twórczej, myślę że bardzo pasuje Twojej córce, z zacięciem artystycznym :) Pozdrawiam Was obie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i polecam zrobienie sztalugi samemu, wbrew pozorom to bardzo proste :)

      Usuń
  20. Piękny pokój. Chciałabym mieć taki manekin :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że spodobał Ci się manekin, jeżeli masz ochotę to zapraszam, mogę dla Ciebie wykonać :)

      Usuń
  21. To jak dobrze liczę już trzecia zmiana? Czy zaskoczę jeśli napiszę, że ta ciemna śliwka mi się podobała?:) Sama miałam kiedyś taki kolor w sypialce, ale na jednej ścianie. Obecnie króluje w dodatkach. Bardzo dziewczęco i subtelnie. Spokojnej nocy, pozdrawiam, Paula

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie ma to jak kreatywni rodzice, nawet sztalugę wyczarują! po zmianach w pokoju widać, że panna dorasta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś, dorasta, dorasta, aż czasami, jak dla mnie za szybko;)

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga