piątek, 18 października 2013

Minimalistyczny biały pokój nastolatki po metamorfozie


Hejka moje Miłe:)

W ostatnim tygodniu remontowaliśmy pokój mojej nastolatki. Jej plany co do wyglądu pokoju były co chwilę inne, jak to bywa w tym wieku. Ostatecznie zdecydowała się na biel. Postawiła na minimalizm w dodatkach. Przyznam szczerze, że miałam mieszane uczucia. Z jednej strony bardzo lubię białe ściany, z drugiej obawiałam się, że meble zgubią się na tle bieli ścian. 
Przed chwilą skończyliśmy, proszę Was o opinie i sugestie.

Jeżeli chodzi o narzutę na łóżko, to w planach jest wymiana (tylko córka musi się w końcu zdecydować, jaką mamusia ma uszyć).




A było tak:













18 komentarzy:

  1. Piekny ten pokój !!! Przed przemianą tez bylo fajnie, ale w bieli tak lekko i błogo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra zmiana a minimaliz to sztuka prostoty i elegancji i zawsze się obroni. BRAWO za zmiany, owacje na stojąco!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wiele dla mnie znaczą Wasze opinie, utwierdza mnie to w przekonaniu, że obrałam prawidłowy kierunek.

      Usuń
  3. Witam, bardzo fajna przemiana, rzeczywiscie pokój wyglada delikatniej w bieli.
    Ciekawi mnie czy lustro tez zostalo pobielone? jesli mozna spytac, czym?

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się pokój przed i po metamorfozie :)
    A najbardziej urzekło mnie lustro, jest cudowne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie wersje pokoju mi się podobają. Lustro przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O wiele bardziej podoba mi się wersja w bieli:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany! To jest szyk i szał:) Wprowadzam się!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna metamorfoza, ja jestem zachwycona i myślę ze twoja córcia również:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobrze wyszło. Fakt narzuta do wymiany, ale ogólnie super :) Jeżeli bałaś się efektu białej ściany to można pokusić się o lekką szarość, również ekstra pasowałaby do wnętrza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak nadal do wymiany, bo nastolatki długo myślą, ogólnie w pokoju znowu zmiany, w chwili obecnej "myślimy " nad nową koncepcją, bo doszło kilka elementów, jednak to chyba potrwa, czyli ogólny rozgardiasz, buziaczki aga

      Usuń
  10. skąd ta biała żaluzja? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie!!! Super metamorfoza, choć przed również mi się podobało :) Szafa ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam , przepiękna metamorfoza,ale muszę przyznać ze najbardziej i tak urzekają mnie te mebelki, jeśli można wiedzieć co to za mebelki i gdzie można takie cuda kupić:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te meble to starocie zbierane, kupione i odnawiane:)

      Usuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...