czwartek, 1 września 2016

Kółkowe dywany handmade

Kółkowe dywany handmade

Dzisiaj pokażę Wam, jakie nowości zagoszczą u mnie w sklepie:)

Ale, zanim o tym, kilka słów dlaczego mnie tak długo nie było?

Nie pisałam, ponieważ poświęcałam czas na intensywne poszukiwania domu do wynajęcia, uwierzcie mi, że wbrew pozorom nie jest to łatwe. Zupełnie inaczej podchodzimy do zakupu, bo wiemy, że jeżeli coś nam się nie spodoba, to zawsze będziemy mogli to zmienić, wyremontować. Natomiast w przypadku wynajmu, często właściciel stawia wymogi, że nie można przemalować ścian lub nawet wbić przysłowiowego gwoździa. Po czteromiesięcznych poszukiwaniach udało mi się znaleźć dom, który w miarę pasuje do mojego stylu i mam nadzieję, że uda mi się go urządzić, tak by nasza rodzina czuła się w nim, jak u siebie. Oczywiście będę pokazywała Wam na bieżąco etapy adaptacji.

[caption id="attachment_3020" align="aligncenter" width="5184"]dywan na szydełku dywan ze sznurka[/caption]

 



Poza poszukiwaniami, powstały dwa nowe dywany, nazwałam je kółkowe, ponieważ powstają z różnej wielkości kół połączonych ze sobą. Mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu. Dywany dzisiaj pojawią się w sklepie Fajne Wnętrze.

Planuję, robić takie w różnych kombinacjach kolorystycznych i kształtach. Ponadto można je zamawiać według własnego wzoru i kolorów dostępnych z palety.

Co myślicie o takim pomyśle?

dywan szydełkowy

_MG_8805

_MG_8820

_MG_8807

_MG_8814

Do napisania Kochani:)

 

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne te Twoje dywany! Miś chyba również jest zadowolony ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, misiowi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga