wtorek, 2 sierpnia 2016

DIY przygotowane wspólnie z Homebook.pl - filcowe pudełko

Kochani mamy połowę wakacji, większość z Was już po urlopach, niektórzy zaczynają myśleć o szkole swoich maluchów. Jeszcze inni robią generalne porządki wykorzystując wolny czas. Zarówno maluchy, jak i my mamy mnóstwo drobnych przedmiotów. Do przechowywania różnych drobnostek doskonale nadają się pudełka. Z myślą o Was wszystkich wspólnie z Homebook.pl, przygotowałam krótki instruktaż, jak w prosty sposób wykonać pudełko z filcu.

Macie ochotę się nauczyć?

Dodatkowo nakręciliśmy krótki filmik.




Potrzebujesz:
  • pięć kawałków grubego, sztywnego filcu
  • grube nylonowe nici
  • gruba igła
  • nożyczki
Wytnij ze sztywnego grubego filcu 5 prostokątów. 3 o identycznych wymiarach na dłuższe boki oraz spód oraz 2 mniejsze, które będą stanowiły krótsze boki.




Złóż dwie przylegające do siebie płaszczyzny pudełka i połącz je szwem dzierganym. 
W ten sam sposób scal wszystkie krawędzie.





W taki sam sposób możemy wykonać również inne przedmioty, ja na przykład uszyłam wkład do kosza drucianego, o którym pisałam tutaj.
Teraz obiecany film:




Zdjęcia, opis i film pochodzą ze strony serwisu Homebook.pl,



46 komentarzy:

  1. Brawo! Jeszcze ze starym logiem szło :-) Pozdrawiam cieplutko :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba !!! I pomysł i wykonanie:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne i funkcjonalne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pół roku temu takie same sobie pojemniki uszyłam tylko,że nie ręcznie a na maszynie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne, bardzo mi się podoba! Ja co prawda do szycia mam dwie lewe ręce, ale pojemnik wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł. Rzeczy zrobione samemu są dużo ciekawsze niż te kupione. Bardzo ładne i praktyczne jest to pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  7. No gwiazd telewizyjna :) Kiedy Cię zobaczymy w PnŚ :) Buziaki kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. Odnalazłem na Twoim blogu wiele fajnych pomysłow :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł! :) I ładne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako dziecko w szkole zrobiłam podobne pudełko z pocztówek :) Super sprawa! Uwielbiam takie pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również robiłam pudełko z pocztówek :) do dziś stoi u mnie na szafce i przypomina mi o czasach dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również mam u siebie pudełko z pocztówek :) Świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  13. O super pudełko! Z chęcią sam takie zrobię! Dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja babcia kiedyś robiła takie pudełka, nawet jeszcze mam kilka w domu :) Chyba czas na mnie, od jutra zaczynam przygodę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wykonanie wydaje się banalnie proste! :) Może bym spróbowała?

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo praktyczne pudełeczko i można zrobić je w kilka minut, super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pudełko z filcu skradło moje serce :) Jest urocze!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega fajne pudełeczko, muszę sobie coś takiego wykonać u siebie w domu nie jest to trudne a zawsze można coś przechować i fajnie to wygląda na półce.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne rzeczy. Uwielbiam takie pierdołki. Sama spróbuję u siebie to wykonać. Super

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie inspiracje, świetnie to wygląda, chyba sobie zrobię taki sam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy przychodzi jesień, na dworze zimno aż miło usiąść w domu i pobawić się w takiego kreatora tworząc takie przydatne rzeczy dla domu. Fajny wpis, pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję zapraszampod nowy adres www.blog.fajnewnetrze.eu

    OdpowiedzUsuń
  23. Super! Wystarczy kilka minut i fajne,oryginalne pudełko gotowe :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog. Bardzo lubię blogi tego typu. Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten blog jest wyśmienity.Takie blogu z takimi artykułami to ja jeszcze nie widziałem.

    OdpowiedzUsuń
  26. Taki poradnik jak zrobić pudełko na prezent, dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem pod wrażeniem. Fajne, zgrabne pudełko, przy niewielkim nakładzie sił. Spróbuję zrobić podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne i pożyteczne pudełko, niebawem sama zabieram się za przygotowanie takich pudełek bo bardzo mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten blog oceniam bardzo wysoko,ponieważ na nim po prostu jest wszystko.Taki już jestem.

    OdpowiedzUsuń
  30. Inspirujący blog, pełen pozytywnej energii :) Widać, że blog prowadzony jest z sercem. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten blog naprawdę jest bardzo ciekawy i na pewno bardzo dużo ludzi będzie tutaj zaglądało.Takie jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  32. super pomysł, chętnie wypróbuję :) wyszło pięknie

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyszło naprawdę super! Dzięki za inspirujący artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny pomysł na szybka dekorację domu czy mieszkania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga