czwartek, 26 lutego 2015

Druciany kosz handmade



Witam Was Wszystkich bardzo serdecznie :)
Przepraszam, za tak długą nieobecność :)

Dziękuję za wizyty i komentarze.
Nowych Czytających pozdrawiam i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na długo.

Zbliżają się Święta, więc postanowiłam przygotować serię kilku koszyków drucianych.

Kosz, który zaprezentuję, został wykonany z siatki budowlanej, którą odpowiednio przycięłam i połączyłam w całość za pomocą różnych narzędzi.
Kochani zapraszam:










Dodatkowo uzupełniłam kosz wkładem filcowym, który obszyłam ręcznie grubą złotą nitką :











Buziaki dla Wszystkich
aga

31 komentarzy:

  1. Uuuuuwielbiam druciane kosze , sama też mam ich dużżżżo , oczywiście sama wszystkie wykonałam , ale z siatki hodowlanej :) Niedługo przydadzą się na podwórko , na kwiaty posadzone w doniczkach . Zrobiłam sobie takie wiszące :) Super robota, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam o takich, ale dopiero na wiosnę się zabiorę, dziękuję :)

      Usuń
    2. Proszę bardzo , spróbuj wyglądają zjawiskowo :)

      Usuń
  2. Wersja ze świeczkami i na gazety to moi faworyci! Bardzo fajnie się prezentują :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, te wersje podobają się najbardziej :)

      Usuń
  3. Szalenie oryginalny pomysł! Gazetnik podoba mi się najbardziej:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kosz:) Wszystko w nim prezentuje się pięknie! I jajka i świece- super:)
    moc uścisków

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, po prostu rewelacyjne !!! Urzekł mnie ten na gazety. Pewnie znowu do twojego sklepiku w swoim czasie zajrzę:)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, bardzo dziękuję i oczywiście serdecznie zapraszam :)

      Usuń
  6. Pomysłowy i ile możliwości wykorzystania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten koszyk jest po prostu kapitalny! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten kosz, jest taki designerski :) Świetny z tym tulipanem!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega pomysłowe,świetne są !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aga, świetny projekt! :) s.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł z tym koszykiem z siatki :) Bardzo ładnie wygląda ze świecami, a i w roli gazetnika...

    Pozdrawiam - Magda

    OdpowiedzUsuń
  12. Popatrz w tym samym czasie chyba robiłyśmy, a ja nawet zdjęć nie obrobiłam do postu. Ale pokaże i swój - mój to inny klimat choć baza taka sama! :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...