czwartek, 8 września 2016

Wynajęty dom, czy stanie się prawdziwym?

Kochani - jest sukces - po czterech miesiącach poszukiwania, oglądania wynajęliśmy dom. :-) Czy wynajęty dom stanie się prawdziwym?
Czas pokaże, a ja zrobię wszystko co w mojej mocy, aby tak się stało :)

Na początku tej podróży byłam pełna euforii i nadziei, wymagań, co do nowego domu. Rzeczywistość szybko sprowadziła mnie na ziemię, że w przypadku wynajmowanego domu muszę iść na dużo kompromisów. Szalenie trudno znaleźć dom, który będzie nam odpowiadał i spełniał nasze wymogi. Dlatego tak długo trwały nasze poszukiwania. Dom, który wynajęliśmy nie jest moim ideałem, ma kilka elementów, które mi przeszkadzają, jednak ma swój urok. Mam nadzieję, że uda mi się stworzyć nasze chwilowe miejsce na ziemi.

_MG_8857



Dom, do którego wprowadziliśmy się w niedzielę późnym wieczorem po sześciogodzinnej podróży.

Na pierwszy rzut zabraliśmy ze sobą tylko najpotrzebniejsze rzeczy: kilka ręczników, pościel, talerze, garnki, koce, poduchy i zabawki dla małego. Odkurzacza i sterty ubrań też nie brakowało. W niedzielę byliśmy tak zmęczeni, że tylko wytrzepałam materace i pościeliłam łóżka.

Poniedziałek, rano odwiozłam Młodego do nowego przedszkola (Stres, czy zechce zostać? Na szczęście spodobało mu się na tyle, że po kilkunastu minutach mogłam wyjść), a mojego M do pracy. Okazało się, że cała logistyka poranna zajmuje mi ok 1.30. Cóż moja strata, jakoś się przyzwyczaję. Po powrocie, zaczęłyśmy z córką porządki, czyli usuwanie wszystkich zbędnych bibelotów, ozdóbek, dywanów, chodniczków, bukietów. Uwierzcie, było tego dużo:) Następnie sprzątanie kuchni, salonu.

Wtorek, odwiezienie Młodego i M. Po powrocie sprzątania ciąg dalszy...

Środa, poranek podobny i finisz sprzątania. Cały dom lśni (oprócz okien, tym zajmę się później;)!

Napisałam tyle o sprzątaniu, że pomyślicie, co za brudny dom wynajęliśmy?

Dom jest bardzo czysty, tylko ja lubię po swojemu wszystko wyprzątać (taki typ).

Poniżej kilka kadrów z domu.

[caption id="attachment_3048" align="aligncenter" width="5184"]Salon stylowy, klasyczny Salon stylowy, klasyczny[/caption]

_MG_8884

_MG_8865

_MG_8889

_MG_8899

_MG_8872

_MG_8880

_MG_8862

Piszcie, jakie są Wasze odczucia, jakie pierwsze wrażenie? Ciekawi mnie bardzo Wasza opinia! Każdy komentarz pożądany.

Aga

.

5 komentarzy:

  1. Aga, Klimt nad łóżkiem :) to może dobry znak, jeśli go lubisz :) podziwiam za odwagę, bo wydaje się, że tak gładko przez to idziesz. Ale ja myślę, że to Twoja odwaga. Jak piszę te słowa to dziwnie mi, bo mam wrażenie, że dalej mieszkasz tutaj. Niech Ci będzie dobrze w nowym miejscu :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, bo ja tak kilka dni w Płocku, kilka w Rzeszowie, ciągle na rozdrożach;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję pięknego ekskluzywnego domu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, ale to nie mój, ja tylko wynajmuję i próbuję jakoś się w nim urządzić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. […] będziemy mieszkać do czasu, aż uda nam się sprzedać nasz dom. O wynajmowanym domu pisałam tutaj. Wtedy kupimy natępny, który mamy już wybrany. Jest to zabytkowa kamieniczka z 1902 roku, […]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga