czwartek, 15 września 2016

Hafty, obrusy, serwetki, ręczniki,to wszystko wkrótce w Fajnym Wnętrzu

Hafty, obrusy, serwetki, ręczniki,to wszystko wkrótce w Fajnym Wnętrzu, jak w tytule zakupiłam nowe maszyny: hafciarkę, overlock i po 30 latach nową maszynę do szycia:) Jestem bardzo, bardzo szczęśliwa!

Dzisiaj pierwsze próby haftów i szycia. O, Boże nie uwierzycie dla laika uruchomienie overlock, to czarna magia. Nad założeniem nici pracowałam 3 godziny:) Na szczęście się udało! Eureka!

hafciarka janome



O wprowadzeniu dodatkowego asortymentu do sklepu marzyłam od ponad roku, miały to być haftowane obrusy, serwetki. Później przyszło mi do głowy, że przecież można tworzyć całe linie z jednym znakiem:

  1. Do kuchni:



  • obrus

  • serwetki

  • ściereczki

  • podkładki


2. Do łazienki:

  • ręczniki kąpielowe

  • ręczniki do twarzy

  • ręczniki prysznicowe

  • szlafroki


3. Do sypialni:

  • kapy

  • poduszki

  • poszewki na poduszki

  • poszwa na kołdrę


4. Do salonu:

  • koce

  • poszewki na poduszki

  • bieżniki

  • obrusy

  • podkładki na stół


juki najlepszy overlock

Będę tworzyła komplety według własnego pomysłu. Jednak nastawiam się na Wasze własne projekty. Tak, aby artykuły były bardzo osobiste:)

W związku z tym, Moje Kochane mam do Was wielką prośbę, napiszcie mi proszę w komentarzach, co Wy byście chętnie zakupiły? Czego Wam brakuje na rynku? Jakie kolory i materiały? Jakie wyroby?

Bardzo będę Wam wdzięczna, bo pomysłów ma mnóstwo, ale chciałabym wyjść do WAS, a nie błądzić po omacku:)

Osobiście myślałam o naturalnych materiałach, jak len, bawełna. Jeżeli chodzi o np. ręczniki to materiał o najwyższej gramaturze.

_mg_8984

_mg_8991

_mg_8978

_mg_8974

_mg_8986

 

Dziękuję za Waszą obecność,

Aga

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 komentarzy:

  1. Naturalne materiały to dobry kierunek : ) Teraz przywiązujemy większą wagę do stylu eko i coraz więcej osób unika tworzyw sztucznych we wnętrzu. Oprócz bawełny i lnu, można wykorzystać też jutę, idealną do rustykalnych aranżacji. Jeśli chodzi o asortyment, to z racji branży, podpowiem wystrój okien. Zasłony, rolety rzymskie i różnorodne akcesoria do zasłon zawsze będą cieszyły się sporym powodzeniem. Można też pójść w drobnicę, np. woreczki na przyprawy, tekstylne obrączki do serwetek, podkładki pod sztućce, worki na chleb, osłonki na doniczki itp. Pomysł z personalizowanymi dodatkami jest świetny : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego stawiam na naturalne materiały:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam wszystko co do kuchni :) podkładki, ściereczki... najlepiej czarno białe wzory lub naturalne brązy beże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie myślałam o czarnym hafcie na białym tle i odwrotnie srebrnym na czarnym, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są takie haftowane dodatki do wnętrz! ja dostałam takie ręczniki bambusowe z wyhaftowanym napisem ''pan i pani'' i pięknie wyglądają w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlatego myślę o ręcznikach, dziękuję za komentarz, bo mnie upewnił, że idę w dobrym kierunku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę o zazdrostce z juty - naturalna i prosta:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! Uwielbiam wszystko, co ręcznie robione :) Bardzo Ci kibicuję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga