wtorek, 22 września 2015

Wełniany dywan, gdzie kupiłam?


Kochani, bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny, tak dużą ilość komentarzy. Serdecznie witam nowych Obserwatorów. Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Dzisiaj będzie o dywanie, którego poszukiwania trwały kilka miesięcy. Jak zaczęłam wirtualną wędrówkę po e-sklepach, wiedziałam, że ma być to dywan w 100% z wełny. Wiele z Was zapyta dlaczego? Odpowiedź będzie krótka, bo kocham dywany wełniane. Uważam, że są ponad czasowe, bardzo ciepłe i eleganckie. W miarę przeglądania setek, tak dosłownie setek stron, moje wyobrażenie o wzorze, kolorystyce się precyzowało. W końcowej fazie wybrałam dwa modele. Puściłam nawet na FB z każdym z nich wizualizację, gdzie większość wskazywała na ten, który zakupiłam. Dziękuję Dziewczyny:) Ostatecznie wybór padł na dywan DIVINA szaro-kremowy, który kupiłam w e-sklepie Trellis. Jestem zadowolona, jest gruby, mięsisty. Bardzo elegancki. Zresztą oceńcie sami. Nie pokazuję szerszych kadrów, ponieważ, obicia kanapy i fotela idą do wymiany. Zbieram fundusze. Wspaniałego tygodnia.
Aga










49 komentarzy:

  1. Piękny i ten wzór...cieszy moje oczy! :)
    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobne wzory można kupić tutaj: www.whiteoaks.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedziłam tę stronę również, ale dywany, które mi się u nich podobały i tak były z Trellis:)

      Usuń
    2. Jak to z Trellis? Przecież White Oaks to z tego co piszą robią swoje dywany w Indiach wg swoich projektów, a Trellis to chyba kupuje końcówki albo coś na za granicą... Szukałam u nich dywanu, ale wydają mi się nieco, no nie wiem, jakby trochę takie co nie zeszły z półek gdzieś na zachodzie. Ostatecznie kupiłam gdzie indziej. Ale Twój piękny kolorystycznie i ładnie wybrałaś.

      Usuń
    3. Przepraszam Cię pomyliłam z innym sklepem, byłam u nich mają piękne wzory, ale dla mnie były za drogie ;)

      Usuń
  3. Ten dywan jest piękny! Gratuluję zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga wybrałaś CUDO... masz gust i szyk, ten dywan to tylko kolejny dowód ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! ślicznie sie wkomponował w wnętrze!
    ściskam cieplutko kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny.Udany zakup.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny dywan, wzór super :) Ja również bardzo lubię wełniane dywany, są niezwykle przytulne i cudownie chodzi się po nich bosymi stopami :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Aguś! Bajka!!! Znam ten sklep i wzdycham do tych cudeniek:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj
    przepiękny dywan, aż chce się zrzucić buty i pochodzić po nim boso.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny ,cudowny i jeszcze raz cudo!!! , lubię takie wzory:)). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,ja nie byłam pewna tego wzoru u mnie, ale teraz jestem bardzo zadowolona.

      Usuń
  11. Piękny dywan i ten wzór!! Dobry wybór kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Masz świętą rację, mają taki wybór, że ciężko się zdecydować:)

      Usuń
  13. Ostatnio podobają mi się rzeczy w stylu Orientu, tureckie, marokańskie. Twój dywanik wpisuje się w ten trend. Super fajny !

    OdpowiedzUsuń
  14. Sklep znam, a dywan bardzo ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. /też lubię ciepłe dywany. A Twój ma w dodatku piękny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dywan jest świetny !!! Sama mam bardzo podobny i też kupiłam go w Trellis. Jestem z niego bardzo zadowolona, dobrze nam służy:) U Ciebie pasuje idealnie:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato, wiem widziałam u Ciebie i bardzo mi się spodobał:)

      Usuń
  17. Bardzo ładny dywan.. widziałam takie w sklepie i również się nad podobnym zastanawiałam. Niestety u mnie w domu panuje trochę inny styl a dywan to już zbyt duża dekoracja aby go tak sobie w inny styl przemycić...
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały dywan! Idealne na aktualne chłody ;) Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja droga "sąsiadko zza miedzy" nominowałam Cię do Liebster Blog Award gdyż bardzo lubię Twojego bloga, podziwiam Twoją kreatywność i umiejętność zrobienia czegoś z niczego. Mam nadzieję, że przyłączysz się do zabawy w wolnej chwili, a przy okazji nieco więcej się o Tobie dowiemy;) Pozdrawiam Cię serdecznie, Basia

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny dywan! Świetnie wpisał się w to wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny jest ten dywan i pieknie masz w domku:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Boshe- jestem najgorszą czytelniczką ever! Wszystko wina remontu, pracy, akcji i bloga :) Super dywan, poszperam sobie u nich, przez Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
  23. A tutaj patrzyliście? Bo kilka perełek można znaleźć :) http://www.akcila.sklep.pl/pol_m_Dywany_Dywany-Welniane-159.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga