wtorek, 15 września 2015

Stare drzwi, jak można je ponownie wykorzystać?

Mamy piękną jesień, znowu jest słonecznie i ciepło, aby taka pogoda trwała, jak najdłużej.
Stare drzwi z odzysku już od pewnego czasu pojawiają się w aranżacjach zarówno domów, jak i lokali użytkowych. Według najnowszych doniesień Dagmary z bloga Forelements.pl z targów w Paryżu, nadal będą modne w następnych sezonach. Takie drzwi w moim domu pojawiły się już jakiś czas temu. Służą mi do najróżniejszych aranżacji. Kilka razy pojawiały się w innych postach. Dzisiaj postanowiłam zebrać to w całość, może kogoś zainspiruję. Wykorzystałam je jako element dekoracji klatki schodowej. Podczas Świąt Bożego Narodzenia, Wielkanocnych są doskonałym tłem dla ozdób świątecznych. W ostatnich miesiącach wpisały się w wystrój tarasu. O wykorzystaniu praktycznym w postaci siedziska na huśtawkę, większości z Was nie muszę wspominać. Kochani zapraszam do oglądania i komentowania z przyjemnością poznam Wasze opinie na ten temat?

Pięknego tygodnia.
Aga














36 komentarzy:

  1. Mam wrażenie, że u Ciebie wszystko dobrze wygląda :) Wersja na tarasie podoba mi się wyjątkowo!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, ja osobiście lubię wersję świąteczną :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne są te Twoje aranżacje , może kiedyś wykorzystam ten pomysł u siebie .Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właściwie to w każdej wersji drzwi prezentują się dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne !!! W każdym wydaniu:) Same w sobie są piękne, tak więc można wykorzystać je na wiele sposobów:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że są piękne Agato, długo się zastanawiałam, czy je postawić, ale teraz pasują mi wszędzie :)

      Usuń
  5. Genialne pomysły. Huśtawka bije wszystko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne aranżacje z drzwiami w roli głównej. Fajne jest to, że możesz je do woli przenosić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wprawdzie ja ma kilka sztuk, ale rzeczywiście jest to przenośna dekoracja :)

      Usuń
  7. Świetnie wyglądają. Wielkie brawa :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie mogłam się przekonać wcześniej, śle teraz nie wyobrażam sobie domu bez nich ;)

      Usuń
  8. Takie stare drzwi pięknie wyglądają w świątecznych odsłonach, tak romantycznie , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również te świąteczne wydania są najbardziej romantyczne:)

      Usuń
  9. Jesteś kochana dla wszystkich inspiracją! Wszystko mi się bardzo podoba!!!
    moc uścisków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, aż dostałam kopa do dalszej pracy, po takich komplementach:)

      Usuń
  10. Uwielbiam Twoją pomysłowość :) Mi tez najbardziej podobają się drzwi na tarasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale miło mi się zrobiło, dziękuję, pomysły same przychodzą:)

      Usuń
  11. A wiesz, ze szukam takich drzwi? Twoje pięknie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie aranżacje mi się podobają, huśtawka też jest swietna, ale serce skradły mi te Twoje manekiny...hmmmm, przydałby mi się jeden...

    Pozdrawiam:)
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym je wstawiła jako zwykłe drzwi bardzo chętnie. Lubię takie stare w kamienicach lub wiejskich domach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację, jednak to już by było poważne wyzwanie, które wiąże się z remontem generalnym:)

      Usuń
  14. Huśtawka z drzwi, sporo roboty ale wygląda przecudnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo kreatywnie :) Chyba dzięki temu postowi pokuszę się o kolejny projekt DIY :)
    Pozdrowienia z odświeżonego My Sweet Dreaming Home :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojeju! Świetna inspiracja! Tyle możliwości a to tylko zwykłe drzwi! Za niedługo święta...a twoje drzwi można tak ładnie przystroić! Nie zapomnij zrobić o tym post. Chętnie zobaczę :) co do manekinów to również mi się podobają! bardzo fajne dekoracje masz! Mimo iż ja mam inny styl w domu to lubię podpatrywać inne style :)
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale swietne pomysly! Laweczka wyglada bombowo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie i pomysłowo Gratuluję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga