poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Dekoracje na przyjęcie dziecka DIY


Kochani, dziękuję Wam Wszystkim za odwiedziny i komentarze:)
Posyłam wielkie buziaki.
W minioną sobotę organizowaliśmy przyjęcie urodzinowe dla naszego pięciolatka. Młody życzył sobie, aby tort i dekoracje były "batmanowe", jak to określił.
Nie było innego wyjścia, trzeba było je zaprojektować i stworzyć.


Kolorystyka musiała być żółto-czarna.
Dekoracja składała się z następujących elementów:
1. Z brystolu wycięliśmy różnej wielkości loga Batmana, w kolorze czarnym i żółtym.



2. Żółte balony.



3. Na stół uszyłam z czarnego lnu serwetki, żółte świeczki i oczywiście bukiet żółtych róż.







4. Najważniejszym elementem układanki był oczywiście tort. Masę, którą został pokryty zabarwiłam czarnym barwnikiem, logo batmana żółtym.



Urodziny się udały, nasz Młody zadowolony :)
Przesyłam buziaki
Aga








15 komentarzy:

  1. Super dekoracje, a tort mistrzowski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Sama chętnie wzięłabym udział w takiej imprezce :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Eleganckie przyjęcie w sam raz pasuje do podwójnego życia Batmana

    OdpowiedzUsuń
  4. Eleganckie przyjęcie w sam raz pasuje do podwójnego życia Batmana

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna dekoracja, bardzo pracochłonna i zwala z nóg . Pozdrawiam ,Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, mi się podoba :)
    Mój blog Ma i Bla
    przy okazji zapraszam do siebie na CANDY :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj ślicznie wyszło, widać, że wszystko bardzo starannie dopracowane

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra! Mama się bardzo postarała i napracowała. To ja już sobie wyobrażam co tam się działo....

    OdpowiedzUsuń
  9. Odjazdowe! Jesteś zdolna niesłychanie:-) i jeszcze tort handmade? Hellołłłł???:-) Nie myślałaś o aranżowaniu imprez zewnętrznych?:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ cudnie udekorowane , pięknie wygląda połączenie kolorów - biel z żółcią i czernią :) Jubilat na pewno był zachwycony a ja jestem pod ogromnym wrażeniem :)
    Najlepsze życzenia dla Jubilata :)
    Ściskam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szał po prostu, świetne dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrażeniem tej dekoracji, coś niesamowitego! Ale radość dla jubilata! Mój synek na pewno byłby zachwycony przyjęciem w tym stylu.
    Ogrom pracy - podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne dekoracje! Synek na pewno będzie zadowolony! A masz już dla niego prezent urodzinowy? Jeśli nie to polecam buciki z https://butymodne.pl/polbuty-i-trzewiki-dzieciece-dla-dzieci-c25960.html Są bardzo dobrze wykonane a ceny nie odstraszają. Ja w tym roku mam zamiar kupić córce porządne buty i jakaś fajną zabawkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga