niedziela, 26 lipca 2015

Weranda, taras, balkon, wiszący świecznik DIY

Kochani,
mam dla Was dzisiaj, coś prostego do wykonania samemu, czyli DIY :)
Pisałam wcześniej, że chcę dodać na mój taras wiszący świecznik na świece. Szukałam, szukałam, były za drogie, albo nie było:) Więc postanowiłam wykonać sama, pokazuję, bo może ktoś z Was ma podobną sytuację:)
Świecznik został wykonany, ze starych drzwiczek do mebli kuchennych, 4 m łańcucha, 2 szt. karabińczyków, 4 śrub z podkładkami.






Drzwi przeczyściłam papierem, aby nabrały efektu vintage. M nawiercił otwory w rogach , gdzie przymocowaliśmy łańcuchy, długości 50 cm. Wszystkie 4 łańcuchy połączyłam karabińczykiem, dodatkowo dodałam 5 łańcuch, który służy, do zawieszenia całości świecznika. W belce M zamontował hak, na którym wisi całość konstrukcji.  Drugim karabińczykiem można regulować na jakiej wysokości ma wisieć świecznik. Dodałam świeczki i gotowe:)














 Przepraszam za jakość zdjęć robione I' phone, bo córa zabrała aparat na wakacje:)
Bardzo dziękuje za Wasze odwiedziny, komentarze:)
Pięknego tygodnia
Aga




39 komentarzy:

  1. Bardzo pasuje do Twojego tarasu :)
    A zdjęcia bardzo ładnie wyszły, nie masz się czym przejmować, są duże i wyraźne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga zdjęcia ok! Ja marze o wiszących lampionach, itp. ale u nas tak wieje, że muszę opracować indywidualną konstrukcję, żeby to wytrzymało. Twój super! :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też czasami wieje, na noc wszystko staram się chować, bo może być różnie, ale ryzykuję:)

      Usuń
  3. Super DIY dzięki bardzo u Ciebie przyjemnie:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga masz mnóstwo niesamowitych pomysłów :))
    Świecznik super, pięknie się wpisał w klimat Twojego tarasu.... którym nieodmiennie się zachwycam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalny pomysł :) Super ten Twój kącik Aguś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aguś, nie przestajesz zaskakiwać!:-) Pomysł przedni i tak romantycznie....będzie się działo:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo klimatycznie, a pomysł na świecznik świetny!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj
    Jestem pod wrażeniem,świetne
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńko,efekt genialny :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysł po prostu rewelacyjny!!! Pięknie się prezentuje:)
    W ogóle bardzo ślicznie u Ciebie:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko, bardzo się cieszę, że przyjemnie u mnie spędzasz czas:)

      Usuń
  11. Pomysł na wiszący świecznik genialny :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki świetny pomysł,masz dar do tego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zachwycona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ piękne miejsce stworzyłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł na żyrandol, masz Ty kobitko energię. Bardzo mi się Twoje szkło podoba. Ono się chyba nazywa kostkowe. Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj! Cieszę się, że Cię znalazłam wiesz? Spodobał mi się ten świecznik! Dzięki szybkom, myślę, że efekt świec może być podwójny, tak? Bardzo ciekawie wygląda i pasuje jak ulał do całości! Brawo! Pozdrowionka Dora

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejny fantastyczny pomysł !!! Wszystko razem jest spójne i niezwykle oryginalne. Masz śliczny klimatyczny taras. Z przyjemnością pewnie pije się na nim kawkę i nie tylko...:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. pomysł genialny:) właśnie urządzam swoją altanę:) pomysł zapamiętuję....

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, ale boski pomysł. Już pokazuję mężowi. Ja też o czymś takim marzyłam, dłuuugie lata, ale jakoś tak zeszło, nie było nic ciekawego. A tu taki pomysł. Dziękuję. I pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepraszam za odświeżenie, ale - rok temu dodała Pani metamorfozę pokoju 40latki - moje pytanie: skąd są te piękne, białe żaluzję? z jakim sklepie je Pani kupiła tudzież gdzie znajdę podobne? :)
    pozdrawiam, Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przyjemnie, żaluzje drewniane zamawiałam w lokalnej firmie, te akurat z Jasła:0 Wiem, że robią również wysyłkowo. mieli dobre ceny, niestety nie pamiętam nazwy:) Proszę wpisać w wyszukiwarce, żaluzje drewniane, 5 cm, pojawią się oferty. Moje to styl retro:) pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  21. Z szybą nic się nie stanie? Bo pomysł z drzwiczkami super, pewnie przez szkło dają więcej światła, u nas w domu takich rzeczy się nie robi... Tata jest przeciwny ;/ Ale może jak kiedyś stanie altana? kto wie?
    Pozdrawiam
    Randaksela
    Sznurki w Pudełku w piwnicy
    Mustang u Zorzy porannej

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś kopalnią pomysłów! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga