poniedziałek, 20 lipca 2015

Jakie dni są w życiu ważne?

Każda rodzina ma swoje szczególne dni w roku. Takie dni, które celebrują, które wiążą się z ważnymi wydarzeniami w jej życiu. Dla naszej rodziny dzień 20 lipca jest jednym z nich. To dzień, gdzie obchodzimy podwójne święto. Urodziny naszej córki i naszą rocznicę ślubu:)
W tym roku szczególnie mamy powody do radości, bo nasza ukochana, "mała Nikusia" kończy osiemnaście lat.









Powiem Wam szczerze, że jak nigdy do tej pory, nie towarzyszyły mi w tym dniu tak sprzeczne uczucia, z jednej strony ogromna radość i poczucie szczęścia, że udało mi się wychować tak mądrą i rozważną osobę. Osobę, która jest wrażliwa na piękno, nie tylko to zewnętrzne, ale przede wszystkim szanuje to co wewnątrz. Osobę, która, jak to kiedyś, ktoś o niej powiedział" ma piękną wyobraźnię".


Takie róże dzisiaj od mojego M, z okazji rocznicy.

Z drugiej, jakiś żal, że tak szybko minęły te lata, dlatego proszę Was, jeżeli tylko możecie poświęcajcie mnóstwo czasu Waszym pociechom, wyjeżdżajcie z nimi na wakacje i ferie. Jeździjcie na nartach, łyżwach, rolkach i wszystkim innym. Uwierzcie, te wspólnie spędzone chwile, to najlepsza inwestycja na przyszłość, inwestycja we wspomnienia, których nikt nie odbierze. Wieczorami grajcie we wszystkie możliwe gry i czytajcie książki, to łączy nie tylko nas dorosłych z dziećmi, ale również wspaniale wpływa na uczucie między rodzicami. Wiem, coś o tym, bo dzisiaj mija 19 lat, jak jesteśmy małżeństwem.


Teraz, gdy moja mała dorosła, prowadzimy długie rozmowy, o wszystkim. Jesteśmy przyjaciółkami, razem spędzamy mnóstwo czasu, oglądając filmy, słuchając muzyki, dzieląc się uwagami na temat przeczytanych książek. Razem szyjemy i tworzymy, ona maluje, a ja ozdabiam manekiny. Powiem Wam szczerze, te chwile to jedne z najpiękniejszych. Warto, zabiegać, troszczyć się, starać zrozumieć, bo teraz zbieram owoce.


Te piękne róże to prezent od nas dla naszej córeczki.

Moi Kochani, trochę się rozpisałam.
Miłego tygodnia dla Wszystkich.

37 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego dla córci,18-stka to szczególny dzień:)) I oczywiście dla Was,kolejna rocznica,pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego i dla Was i dla Waszej córki. To co minęło było piękne, ale to co przed Wami jest równie piękne!!!
    Cudowną macie córkę ale i z Was zapewne cudowni rodzice:)))
    Wyobraź sobie, że i jak za dwa lata będę miła takie święto. My z mężem będziemy obchodzić 20 rocznicę ślubu, a nasza córa skończy 18 lat !!!
    Pozdrawiam i ściskam Was gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesyłam podwójne życzenia i uściski :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla Was i Waszej córeczki !
    To prawda,co piszesz....
    też to zrozumiałam i to juz dawno :)
    córa już nie mieszka ze mną ,teraz za to wyjeżdżamy razem wakacje,tylko we dwie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe rozmyślania i refleksje. Długich lat w zdrowiu i szczęściu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Wam kolejnych wspaniałych lat:) I samych szczęśliwych chwil:)
    serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego, kolejnych lat i chwil spędzonych wspólnie w cieple i miłości. A córci życzę żeby żeby dalej szła tą samą drogą co do tej pory.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego dla jubilatki i Wam miłości na kolejne lata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga to jest właśnie SENS życia! Pięknie to ujęłaś :)
    Kochane życzę Wam dużo wspólnych rozmów, przytulania, uśmiechów, iskier w oczach i tak po prostu bycia ze sobą <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Aga - kolejnych lat,miesięcy,dni i chwil - w radości i szczęściu. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję kolejnej rocznicy i wszystkiego najlepzego dla córy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana najlepsze życzenia, podwójne :))) I dla Was, z okazji rocznicy i dla córci z okazji 18. Samych pięknych dni w życiu <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepszego dla córki! Prawie moja rówieśniczka :) I dla Was także!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale! ;) Dwie imprezy w jednym. Z jednej strony lubię takie połączenia, a z drugiej, małe dzieci czują się pokrzywdzone ;) Moja chrześnica ma urodziny z bratem. Wiadomo, że nie dostaje nigdy tak dobrych prezentów, jakby miała urodziny sama. Dużą masz córkę. Mój synek ma 8 lat dopiero, to jeszcze 10 do 18-ki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, wiesz, że u nas jeszcze w tym dniu ma urodziny mój rodzony brat, który jest chrzestnym mojej córki :)

      Usuń
  15. W takim razie życzę Wszystkim wszystkiego najlepszego! I oby pasją Twoja i córki rozwijała się wspólnie dalej

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę Wam wszystkiego dobrego!

    Ja mogę wypowiedzieć się ze strony córki ;) Mam co prawda trochę więcej lat niż 18, ale pamiętam jak dzisiaj ten dzień moich 18 urodzin, chyba dopiero teraz rozumiem jak mogli się czuć moi rodzice - z jednej strony dumni, ale z drugiej.. z poczuciem, że zaczynam powoli moje samodzielne życie (z naciskiem na powoli ;)) że zaczynam podejmować własne pierwsze poważne decyzje i już nie w każdej sytuacji będę ich "małą córeczką". Wiele mi dało postawienie się w ich sytuacji dzięki temu wpisowi, dzięki!
    Zaraz napiszę do nich że ich kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A więcc tak wygląda przyszłość .......... :) Temat wpisu jest akurat w sam raz dla świeżego męża. Zastanawiam się jak może wyglądać przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego co najlepsze dla córki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję pięknej rocznicy! I tak udanych relacji z córką - to naprawdę ważne. Moja córka 18 lat skończy za niecałe 3 lata, a jak na nią patrzę, ciężko mi uwierzyć, że czas tak szybko biegnie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga