środa, 19 sierpnia 2015

Podkładki ze sznurka bawełnianego

Kochani, czas w okresie wakacyjnym bardzo szybko mi mija. Mało się dzieje u mnie we wnętrzach. Czas spędzamy na tarasie, korzystając jeszcze z ciepłych wieczorów. W tak zwanym między czasie przygotowuję podkładki.
Podkładki pod talerze średnica 35 cm.



 






Podkładki pod kubeczki, średnica 12 cm.





Pracuję nad następnymi zestawami kolorystycznymi.
Dodatkowo  wprowadzam szkatułki drewniane ozdobione metodą decoupage, które wykonuje moja bratanica Oleńka.






 

Bardzo dziękuję za liczne odwiedziny i komentarze, które stanowią dla mnie wielką wartość. Udanych, słonecznych dni do końca wakacji.



Do napisania.
Aga



23 komentarze:

  1. Cudowne! A te miętowe po prostu obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdolne z Was dziewczyny :) I Tobie słońca Aguś :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :) te miętowe szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne :) te miętowe szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkładki sa piękne,ta miętowa tez mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudowne te podkładki! Jejku, nie będę teraz spać po nocach! Cudowne!

    http://design-design.weebly.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ cudowne te podkładki! Jejku, nie będę teraz spać po nocach! Cudowne!

    http://design-design.weebly.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również większość dni spędzam na tarasie, do domu wchodzę tylko wtedy, gdy muszę :))) Aż szkoda, że lato powolutku się kończy...
    Śliczne podkładeczki i szkatułki. Masz niezwykle utalentowaną bratanicę :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Są piekne!!! uwielbiam takie dodatki:)
    uściski serdeczne kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne są, szkoda, że nie potrafię sama zrobić:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne !!! I podkładki i kuferek:) Zdolne z Was kobitki:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga