wtorek, 15 listopada 2016

Fajne Wnętrze gości Moje Mieszkanie

Fajne Wnętrze gości Moje Mieszkanie!

Kochani, urządzałam mój dom dla siebie i bliskich, a Święta Bożego Narodzenia to szczególny okres, kiedy magia musi bić z każdego kąta domu:) Wszyscy domownicy i Goście powinni czuć tą magię! Musi być, tak, że jak wejdziesz, to nie chcesz wyjść z tego świata:) Tak, też udekorowałam mój dom na Święta, aby wszyscy czuli się w nim bajecznie...







Mój sposób na Święta spodobał się również Redakcji Moje Mieszkanie, tak więc Fajne Wnętrze gościło przemiłe osoby z redakcji Jolę Musiałowicz i Piotra Mastalerz. Jola wydobyła najpiękniejsze miejsca mojego domu, a Piotr to wspaniale uchwycił w kadrach. Pracy było dużo, ale w miłej atmosferze. Pracując z profesjonalistami trochę się nauczyłam, trochę podpatrzyłam.




Przed sesją oczywiście był ogromny stres, dużo pracy, sprzątanie, czyszczenie, pucowanie:) Moi bliscy stukali się w głowę, ale ja to ja.Oczywiście, nieważne, że przed chwilą wszystko czyściłam, teraz trzeba było  to zrobić jeszcze raz, bo wszystko ma błyszczeć;) Oj, głupia natura kobiety! Dodatkowo, myśli, gdzie moje kąty do tych wszystkich cudeniek pokazanych w MM, ciężko było, oj ciężko zasnąć kilka dni.


Efekty wspólnej pracy możecie ocenić w najnowszym wydaniu Mojego Mieszkania.

W tym wydaniu znajdziecie, również podpowiedzi, jak pięknie udekorować dom na nadchodzące Święta i podpatrzeć, jak mieszkają inni ludzie, tacy sami, jak my:) Serdecznie polecam.



Dodatkowo można wygrać piękne nagrody w konkursie, wystarczy wejść na link poniżej i zagłosować.



Redakcja ogłosiła PLEBISCYT NA NAJPIĘKNIEJSZE WNĘTRZE 2016 i biorę w nim udział!

Jeżeli podobają Wam się moje aranżacje to możecie oddać na mnie głos. Wystarczy:

1. Wejść na stronę http://www.urzadzamy.pl/…/wybieramy-najpiekniejsze-wnetrze…/


2. Odszukać zdjęcie z podpisem "MM 12/2016 - Święta u Agnieszki: Agnieszka Głaz-Fedak z Rzeszowa" (na samym dole).

3. Kliknąć Lubię to! i POTWIERDZIĆ swój głos przez Facebook.

Potwierdzenie tożsamości przez Facebook jest wymagane - proszę sprawdźcie, czy to zrobiliście i czy głos został zatwierdzony.

Jeszcze raz zachęcam:)

Głosując, Wy również możecie wygrać ciekawe nagrody!

Bardzo dziękuję za Wasze wsparcie,
Aga















14 komentarzy:

  1. Agnieszko, oglądałam oczywiście Twoje Mieszkanie i dlatego odszukałam Twojego bloga, by trochę tu posiedzieć:))) W MM przede wszystkim zachwyciłam się Twoimi manekinami! Ten z "choinkową" sukienką jest po prostu niesamowity. Ostatnio kupiłam taki zwykły, krawiecki, bo myślałam, że bradzo mi się przyda do szycia. Ale jakoś do tej pory nie wykorzystałam go. Mógłby więc służyć jako dekoracja mojego dużego pokoju. A czym pomalowałaś manekin na złoty kolor? Czy na swoim blogu pisałaś o tym, jak taki manekin nieco ubarwić? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest pięknie! Głos już oddany, a ja trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję sesji, zasłużenie! Co za niebanalne i klimatyczne wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chętnie zagłosuję! :)
    I powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Malowałam sprayem po materiale:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, myślałam, że oklejałaś papierem a potem malowałaś. A czy zanudzę Cię, jeśli zapytam, co to za spray? Nie mam za wielkiego doświadczenia, prawdę powiedziawszy:( Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Piękne mieszkanie :) Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna recenzja, my chcemy z mężem kupić krakow mieszkania rynek pierwotny dlatego go tez kazdy taki artykul na miarę zlota!
    Wrócę tu na pewno

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo interesujący artykuł. Wnętrze urządzone z niezwykłym wyczuciem smaku, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga