poniedziałek, 18 stycznia 2016

Jak urządziłam pracownię rękodzielnika?

Kochani,
długo mnie nie było, a wszystko za sprawą, o której Wam opowiem, za kilka miesięcy. Dzisiaj zabiorę Was do mojej pracowni, która została odnowiona i zmieniła oblicze kilka miesięcy temu. Poprzednie meble zostały wymienione na starą odnowioną szafę oraz dwie szafki lekarskie. Na wymianę czeka stół, żyrandol i kanapa, ale wszystko w swoim czasie. Szafa służy, jako pojemny regał, gdzie przechowuje moje skarby do wyrobów wszelakich. Natomiast szafki lekarskie to doskonałe miejsce na biblioteczkę. W tym pomieszczeniu spędzam najwięcej czasu, ponieważ to tutaj powstają manekiny, stroiki, lampy itp. Tutaj, jeżeli zachodzi taka potrzeba na stoliku staje maszyna do szycia. Jeśli akurat pracuję nad renowacją jakiegoś mebla, to również w pracowni. Pomieszczenie pełni również rolę biura i pokoju dla gości. Ze względu na wielofunkcyjność, urządzone jest raczej minimalistycznie, bez zbędnych dodatków. W koszach na szafach przechowuję różne dodatki krawieckie i ozdobne.











 

52 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jest jeszcze trochę zmian w planach, ale i tak się już cieszę:)

      Usuń
  2. Ja właśnie porządkuję chaos w pokoju o którym mówię pracownia. Mam nadzieję że za miesiąc może dwa zacznie tak wyglądać jak się nazywa. Twoja wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak mogę coś dopowiedzieć...wszystko fajnie tylko zamiast sofy 2 osobowej fotel...i miejsce na lustro pionowe przy takiej pracowni...chyba że masz na takie miejsce to sofa może zostać... :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety sofa musi zostać, ponieważ służy również do spania dla gości:)

      Usuń
  4. Super pracownia i biuro. Jak ja chciałabym mieć takie miejsce wyłącznie dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super , w takich warunkach to można pracować godzinami :) Zajrzyj do mnie , też nadałam post o mojej pracowni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaka piękna szafa, boska. A manekiny? marzenie. Pozdrawiam serdecznie Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, szafa to mój pierwszy raz z farbami kredowymi i jestem nimi zachwycona:)

      Usuń
  7. Bardzo klimatyczna pracownia:) Mam taki sam aparat co Ty (a właściwie mój mąż ma, ale wiadomo, że co jego to i moje:-)
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto mieć takie miejsce do tworzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo Ty!:-) Zazdroszcze takiego miejsca i zdolności:-) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, długo z nim walczyłam, to ostatnie pomieszczenie w domu, które nie dawało mi spokoju, ale już trochę nabrało kształtów:)

      Usuń
  10. Ale oazę sobie stworzyłaś:) Cudownie mieć takie miejsce tylko dla siebie.. Szafki lekarskie prezentują się genialnie:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak miło mieć taki swój zakątek twórczy. Do tego pięknie, a co najważniejsze funkcjonalnie urządzony. Tylko pozazdrościć pozostaje:))

    OdpowiedzUsuń
  12. aaaa spagheti dzisiaj przyszła paczka siadam do roboty ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne miejsce... do tworzenia:) Praca w takim miejscu będzie tylko samą przyjemnością:)
    pozdrawiam najserdeczniej

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne witryny, można zmieścić mnóstwo pierdalansików i książek, extra!Super miejsce, niech Ci się w nim miło pracuje.Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Każda z nas potrzebuje takiego właśnie miejsca do tworzenia - własnego azylu, własnego kąta z różnymi potrzebnymi rzeczami. Cudownie go urządziłaś, pozdrawiam i zapraszam w wolnych chwilach do siebie :)
    http://pasjebet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Te szafki aptekarskie są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj jaka biblioteczka - ja zawsze lubię popatrzeć na takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne, inspirujące miejsce do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż miło wejść i zacząć pracować. Wszystko wygląda ślicznie...

    OdpowiedzUsuń
  20. W takiej pracowni to można tworzyć i z niej nie wychodzić:-)
    Czy zdradzisz mi rąbek tajemnicy i napiszesz gdzie zaopatrujesz się w sznurek do robótek?
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję:) Sznurek kupuję u producenta sznurpol.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie urządzone miejsce... Na Twoją szafę medyczną dwudrzwiową zwróciłam już kiedyś uwagę, kiedy mnie przytrafiła się jednodrzwiowa i szukałam inspiracji. Widzę, że u Ciebie też jest "jedynka" i świetnie razem wyglądają. Pozdrawiam ciepło :-) Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie Ci to wyszło !!! Bardzo funkcjonalnie i klimatycznie. Uwielbiam takie miejsca stworzone z pomysłem i sercem, a Twój gabinet/pracownia z pewnością takie jest:)
    Pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie i zapraszam do siebie na bliższe zapoznanie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pracownia :) Ja u siebie w pokoju zrobiłam mały kącik twórczy. Teraz po remoncie muszę go trochę dopieścić.

    OdpowiedzUsuń
  25. Miło i przytulnie. A te szklane witryny cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wnętrze, ale ja dopełniłabym je sofą. Moja też szybko się zniszczyła i musiałam ją przykrywać. Przy zakupie nowej zwróciłam szczególną uwagę na jakość i nie żałuję- kupiłam kanapę na https://sofami.pl/sofy-2-osobowe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga