środa, 6 stycznia 2016

Metamorfozy salonu i jadalni

Witam, Was Wszystkich Kochani Czytelnicy:)
Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze:)
Mam nadzieję, że doszliście do siebie po Świętach i Nowym Roku;)
Ostatnio przeglądałam stare zdjęcia i natknęłam się na zdjęcia mojego salonu. Sama nie mogłam uwierzyć, jak zmienił się przez te pięć lat. Pokazuję, może komuś się przyda taka metamorfoza. Jak, zobaczycie poniżej gusta i upodobania co do kolorystyki zmieniały się u mnie, przyznać muszę, że najlepiej jednak czuję się w bieli.

Kadry zaraz po wprowadzeniu się.






Po dwóch latach zmiana ustawienia i koloru.





Salon po następnym malowaniu i sztukateriach przy suficie.



 









Do napisania.





38 komentarzy:

  1. Teraz mi się bardziej podoba - zielenie jakoś mi nie leżą za to biel jak najbardziej! Teraz jest bardziej elegancko i miło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie w bieli najlepiej :-)
    Pozdrowionka cieplutkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, u mnie cały dom był kolorowy, a teraz biel i jest super:)

      Usuń
  3. Nasze gusta się zmieniają, to naturalne. Ja nadal mam zieloną ścianę w sypialni i nie mogę uwierzyć, że kiedyś na taką się zdecydowałam. Takie zmiany u Ciebie są inspiracją dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest pięknie! Fajnie robić fotki od samego początku bo wtedy bardziej widać jak sie zmienia wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, fotki od początku i po latach widać, gdzie byłyśmy, a ile jeszcze do zrobienia;)

      Usuń
  5. Faktycznie zmieniło się dużo. Ale wiadomo, ze z każdym Nowym Rokiem przychodzi czas na coś nowego na zmiany:)
    Wszystkiego dobrego i szczęśliwej 16-ki życzę!!!:)
    moc uścisków

    OdpowiedzUsuń
  6. W bieli jest cudnie, jasno i świeżo.Pięknie.Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, biel we wnętrzach to zdecydowanie mój konik:) W ciuchach, zdecydowanie czarny:)

      Usuń
  7. Chyba teraz jest najfajniej:)Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. :-) Aguś zieleń była niezła hihihihi Teraz jest o NIEBO lepiej i najlepiej:-) Buźka

    OdpowiedzUsuń
  9. Sztukaterie jednak dodają wnętrzom klasy i elegancji. Co jasne ściany-to jasne :)) jest super. Co do zieleni-hm. Też miałam kolorowy etap, mówiłam nawet ze umarłabym w białym domu, że potrzebuje do życia kolorów :)))))) hi hi, a jednak żyję i mam się dobrze :) zbieram się w sobie, żeby pokazać na blogu moje kolorystyczne szaleństwa. To dopiero będzie jazda :))) Zdrówka w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak, zgłębisz moje posty o wnętrzach, to zobaczysz więcej, takich "perełek" hi,hi;)

      Usuń
  10. Pięknieję te wnętrza z każdym dniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wrażenie, że w rzeczywistości ta zieleń ładniej wyglądała. Albo tak sobie to wmówiłam, bo to Twój salon, a on brzydki być nie może ;) Buziaczki dla całej rodzinki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak, ale i tak się cieszę, że doszłam do białego:) Buziaczki dla Was:)

      Usuń
  12. Ale zmiana! Mnie też najbardziej podoba się Twój salon w bieli:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dodatki zachwycają:)! Super zmiana!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo udana metamorfoza !! Zupełnie nowe wnetrze:) Biel jest czysta, piękna i elegancka. Dobrze że wraca do łask z taka siłą:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Biel to biel! Jedyna Twoja! :-*

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz chyba jest najładniej :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się historia Twojego salonu. Teraz zdecydowanie jest najpiękniej! :)
    Pozdrawiam, Ola.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zmiany zdecydowanie na plus - teraz salon ma charakter i jest bardziej wyrazisty. Nie przypomina pomieszczenia z katalogu, co dzisiaj jest rzadkością. Gratuluje wyczucia i pomysłowości.

    OdpowiedzUsuń
  19. mistrzostwo!!! patrzę i patrzę i patrzę, każdy szczegół podziwiam - jest tak delikatnie, świeżo, lekko, pomysłowo!!! widzę wszędzie różne ramki ze zdjęciami, szczególnie na ścianie, gdzie są schody - świetnie to wygląda, choć ja jestem zwolenniczką zapełnienia całej ściany - u siebie tak zrobiłam i jestem bardzo zadowolona z efektu. i zegar mi się podoba - mam taki sam, ale ciemny i żałuję, bo u ciebie prezentuje się on przepięknie. oj, długo by tu wymieniać... gratuluję i zazdroszczę wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowite wnętrze, takie ciepła klasyczna elegancja, którą wprost uwielbiam ;). Gratuluję gustu. Przy okazji gdyby ktoś szukał więcej inspiracji na urządzenie jadalni to zapraszam na jak urządzić małą jadalnię

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdecydowanie pomalowanie ścian na biało to dobry pomysł:) pokój prezentuje się bardziej elegancko, jest jaśniej i bardziej przejrzyście. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Teraz jest o wiele ładniej. Stonowana kolorystyka i ładnie wyeksponowane dodatki nadają świetny klimat wnętrzu :) Salon urządzony bardzo gustownie i ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga