środa, 4 listopada 2015

Jak uszak i kanapa dostały nowe życie?

Pisałam Wam, w poście, w którym mowa była o dywanie (tutaj), że nie pokazuję kanapy i fotela, ponieważ biedaki czekają na swoją kolej, jeżeli chodzi o obicia. Poprzednie służyły nam dzielnie kilka lat, ale niestety, przy intensywnym użytkowaniu mojego synka, bardzo się zniszczyły. W ubiegłym tygodniu w końcu udało mi się je oddać do tapicera. Zdecydowałam się na gruby welur w dwóch odcieniach szarości. Jeżeli chodzi o ramę, to nie odnawiałam jej celowo, taka trochę nadszarpnięta czasem bardzo mi odpowiada. Brakuje jeszcze poduszek, które planuję uszyć również z weluru w kolorze jasnego pudrowego różu, dodatkowo pojawi się pled w tym odcieniu. Drugie zdjęcie dla przypomnienia. Kochani, proszę Was o opinie. Jak myślicie z tym różem to dobry pomysł, czy zostać przy ecru?




















49 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się połączenie szarości i różu. Kolor ecru dla mnie jest zbyt mdłą barwą, a ta serwetka na oparciu fotela świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dałam ją celowo, aby zobaczyć, czy dobrze to wygląda:)

      Usuń
    2. Połączenie różu i szarości jest świetne , meble wyglądają cudownie . Jeśli zaś znudzi Ci się róż zawsze możesz uszyć nowe 😉

      Usuń
  2. Róż to strzał w dziesiątkę. Sama łącze szary,biały, różowy w swoim salonie. Tylko... nie myślałaś nad zmianą tych biurowych rolet na coś bardziej w klimacie Twojego salonu, a mianowicie roleta rzymska, albo klasyczna, prosta zasłona, np. VIVAN z ikea, ładne i niedrogie http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/00297567/, pasowałyby też zwykłe białe firanki http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/10070262/ lub http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/80070763/ Fotel i sofa są przeboskie.
    Zapraszam również do mnie na bloga :) http://homeloveshabby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja!! pięknie to wygląda . Teraz to klasyczna, cudowna kanapa. Ja zawsze jestem za tym żeby nie wyrzucać a odnawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja kanapa i fotel to moje marzenie!!! Z pudrowym różem doskonale będzie wyglądała. Jeżeli róż się znudzi to zawsze można dodać poduszki ecru :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Fotel i kanapa po zmianie tapicerki prezentują się wspaniale, ta zmiana to był wyśmienity pomysł! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Przepiękna są teraz :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko w nowej szacie fotelom jest cudnie !!!
    Poprzednia tapicerka, jaczej do drewnianych meblowych kolorów pasowała !!!
    Teraz całość jest bardzo elegancka !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie lepsza jest nowa odsłona twoich mebli:) I zdecydowanie lepszy jest róż, który z szarością pięknie się komponuje:)
    Bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na plus, chociaż jak wiesz nie przepadam za szarościami. Ale uspokoił się salon! Wspaniała robota i podoba mi się u Ciebie to, że wnętrze jest tak spójne i tak Twoje, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lepiej im w tym kolorze, piękniej i naprawdę bardzo mi sie podoba!
    Uwielbiam szarości, a z bielą to już w ogóle:)
    uściski kochana

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo korzystna ta metamorfoza. A róż się świetnie komponuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, pięknie im w tej szarości. Nadały klasy i zupełnie odmieniły Twój salon :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Aguś wyszło MEGASTYCZNIE, wrecz PRZECUDOWNIE!!! Ten róż wygląda bajecznie (zresztą moje ulubione połączenie:-)))) Zostaw te róże plizzzzzz:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Cóż Aguś powiedzieć, jeżeli .... to zmiany które są BARDZO bliskie mojemu sercu!
    Wyszło pięknie - klasyka w nowoczesnym wydaniu.
    Ps. pudrowy róż jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześlicznie wyglądają meble! Moim zdaniem różowe poduszki będą lepsze, przytulniejsze i żywsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. BAJECZNE!!!!!! - te fotele sa obłędne... a róż? Moze ożywić i zarazem dodac lekkości:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobry pomysł ten delikatny róż do szarości.
    Podobają mi się te kadry :-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  19. Przygaszony róż i szarość to duet idealny :-) Ale klimatycznie u Ciebie, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Boskie te Twoje Ludwiki... dodaj i różowe i ecru, oba kolory z szarością będą wyglądały świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super :) w poprzedniej tapicerce meble były babcine teraz mają klasę. Róż to świetny wybór.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pudrowy róż będzie super dodatkiem. Meble po odnowieniu prezentują się świetnie:).Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobra idea z odnowieniem i ten subtelny róż prezentuję się cudnie :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Szary i biały świetnie wyglądają. Dokładnie to samo zamierzam zrobić ze starymi krzesłami. Szare obicie i przecierane białe drewno. Ściany planuję pomalować na pudrowy róż, a dołem pójdzie biała boazeria. Do tego kute, metalowe dodatki i myślę, że będzie dobrze. Widząc Twoje meble utwierdziłam się w tym jeszcze bardziej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna przemiana! Połączenie tych kolorów z różem wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  27. róż i szary to dla mnie najlepsze dziewczeńskie połączenie :D. Świetne to wyszło! Możesz podać ile kosztował Cię fotel? też mam do odnowy i nie wiem czy nie taniej wyjdze nowy... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję, gość za wymianę tapicerki, jego materiał policzył 400zł:)

      Usuń
  28. Zmiana zdecydowanie na plus :) Jestem też zauroczona tymi delikatnymi dodatkami w kolorze pudrowego różu. Dodają swoistego czaru :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Meble przepiękne i te różowe podkładki, CU DO WNE! ♡♡♡ :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cérusé, ce serait mieux, la peinture est un peu grossière
    Par contre c'est bleuffant,

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękny wystrój, kolorystyka. Bardzo przypadł mi do gustu dywan, czy może mi Pani zdradzić gdzie był zakupiony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Dywan został kupiony w sklepie internetowym www.trellis.pl:)

      Usuń
  32. cudownie , rzadko oglądam blogi ale Twój jest ciekawy i naprawdę robisz cuda cieplutko pozdrawiam i czekam na nowe zmiany :)gość

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga