wtorek, 22 września 2015

Wełniany dywan, gdzie kupiłam?


Kochani, bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny, tak dużą ilość komentarzy. Serdecznie witam nowych Obserwatorów. Zapraszam do komentowania i wyrażania swoich opinii. Dzisiaj będzie o dywanie, którego poszukiwania trwały kilka miesięcy. Jak zaczęłam wirtualną wędrówkę po e-sklepach, wiedziałam, że ma być to dywan w 100% z wełny. Wiele z Was zapyta dlaczego? Odpowiedź będzie krótka, bo kocham dywany wełniane. Uważam, że są ponad czasowe, bardzo ciepłe i eleganckie. W miarę przeglądania setek, tak dosłownie setek stron, moje wyobrażenie o wzorze, kolorystyce się precyzowało. W końcowej fazie wybrałam dwa modele. Puściłam nawet na FB z każdym z nich wizualizację, gdzie większość wskazywała na ten, który zakupiłam. Dziękuję Dziewczyny:) Ostatecznie wybór padł na dywan DIVINA szaro-kremowy, który kupiłam w e-sklepie Trellis. Jestem zadowolona, jest gruby, mięsisty. Bardzo elegancki. Zresztą oceńcie sami. Nie pokazuję szerszych kadrów, ponieważ, obicia kanapy i fotela idą do wymiany. Zbieram fundusze. Wspaniałego tygodnia.
Aga










49 komentarzy:

  1. Piękny i ten wzór...cieszy moje oczy! :)
    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobne wzory można kupić tutaj: www.whiteoaks.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwiedziłam tę stronę również, ale dywany, które mi się u nich podobały i tak były z Trellis:)

      Usuń
    2. Jak to z Trellis? Przecież White Oaks to z tego co piszą robią swoje dywany w Indiach wg swoich projektów, a Trellis to chyba kupuje końcówki albo coś na za granicą... Szukałam u nich dywanu, ale wydają mi się nieco, no nie wiem, jakby trochę takie co nie zeszły z półek gdzieś na zachodzie. Ostatecznie kupiłam gdzie indziej. Ale Twój piękny kolorystycznie i ładnie wybrałaś.

      Usuń
    3. Przepraszam Cię pomyliłam z innym sklepem, byłam u nich mają piękne wzory, ale dla mnie były za drogie ;)

      Usuń
  3. Ten dywan jest piękny! Gratuluję zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga wybrałaś CUDO... masz gust i szyk, ten dywan to tylko kolejny dowód ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! ślicznie sie wkomponował w wnętrze!
    ściskam cieplutko kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny.Udany zakup.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny dywan, wzór super :) Ja również bardzo lubię wełniane dywany, są niezwykle przytulne i cudownie chodzi się po nich bosymi stopami :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Aguś! Bajka!!! Znam ten sklep i wzdycham do tych cudeniek:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj
    przepiękny dywan, aż chce się zrzucić buty i pochodzić po nim boso.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny ,cudowny i jeszcze raz cudo!!! , lubię takie wzory:)). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,ja nie byłam pewna tego wzoru u mnie, ale teraz jestem bardzo zadowolona.

      Usuń
  11. Piękny dywan i ten wzór!! Dobry wybór kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Masz świętą rację, mają taki wybór, że ciężko się zdecydować:)

      Usuń
  13. Ostatnio podobają mi się rzeczy w stylu Orientu, tureckie, marokańskie. Twój dywanik wpisuje się w ten trend. Super fajny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę, podobny do marokańskiej koniczynki:)

      Usuń
  14. Sklep znam, a dywan bardzo ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. /też lubię ciepłe dywany. A Twój ma w dodatku piękny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciepły dywan zwłaszcza na płytki to podstawa:)

      Usuń
  16. Dywan jest świetny !!! Sama mam bardzo podobny i też kupiłam go w Trellis. Jestem z niego bardzo zadowolona, dobrze nam służy:) U Ciebie pasuje idealnie:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato, wiem widziałam u Ciebie i bardzo mi się spodobał:)

      Usuń
  17. Bardzo ładny dywan.. widziałam takie w sklepie i również się nad podobnym zastanawiałam. Niestety u mnie w domu panuje trochę inny styl a dywan to już zbyt duża dekoracja aby go tak sobie w inny styl przemycić...
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały dywan! Idealne na aktualne chłody ;) Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja droga "sąsiadko zza miedzy" nominowałam Cię do Liebster Blog Award gdyż bardzo lubię Twojego bloga, podziwiam Twoją kreatywność i umiejętność zrobienia czegoś z niczego. Mam nadzieję, że przyłączysz się do zabawy w wolnej chwili, a przy okazji nieco więcej się o Tobie dowiemy;) Pozdrawiam Cię serdecznie, Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu bardzo mi miło, cieszę się z wyróżnienia:)

      Usuń
  20. Przepiękny dywan! Świetnie wpisał się w to wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny jest ten dywan i pieknie masz w domku:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Boshe- jestem najgorszą czytelniczką ever! Wszystko wina remontu, pracy, akcji i bloga :) Super dywan, poszperam sobie u nich, przez Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj, szukaj i daj znać z jakim skutkiem:)

      Usuń
  23. A tutaj patrzyliście? Bo kilka perełek można znaleźć :) http://www.akcila.sklep.pl/pol_m_Dywany_Dywany-Welniane-159.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga

Polecany post

Jak wykorzystać stare przedmioty na tarasie, balkonie?

Pierwsze prace na tarasie po zimie wykonane, roślinki posadzone. Wprawdzie jeszcze małe, ale mają czas na rośnięcie. Dzisiaj pokażę Wam, jak...