wtorek, 24 listopada 2015

Choinka w innym wydaniu

Witam, 
przedmiot dzisiejszego postu powstał dzięki Koleżankom z Facebooka, to One podsyłając mi zdjęcia zmotywowały mnie do podjęcia próby, ubrania manekina w świąteczne szaty:) Początkowo moim zamiarem było wykorzystanie żywych gałązek, zrezygnowałam z tego pomysłu, ponieważ był by zbyt krótkotrwały. Moi Kochani, manekin powstał z siatki hodowlanej, łańcuchów i pereł. Korpus pomalowałam najpierw białą farbą, a następnie pokryłam go złotym sprayem. Manekin bardzo ładnie wygląda ze światełkami. Zapraszam do oglądania. Ciekawi mnie Wasza opinia na temat takiej alternatywy dla tradycyjnej choinki.













Manekin do kupienia w Fajne Wnętrze.
Do napisania.
Aga



27 komentarzy:

  1. Rewelacyjny !!! oryginalny i jedyne w swoim rodzaju. Ubrałabym go w srebrzyste ledowe lampki i postawiła jako główną ozdobę np. sypialni:)
    Super:) Pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację ze srebrnymi też będzie pięknie wyglądał :)

      Usuń
  2. Niesamowity pomysł. Manekin cudnie wygląda wystrojony w świąteczne klimaty :)
    Ściskam serdecznie, Agness:*

    OdpowiedzUsuń
  3. REWELACYJNY pomysł!!!!! Wprowadza w świąteczny klimat

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jaja!! nie wierzę - jest świetna. Na prawdę wyjątkowy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W takiej kreacji to i święta i Sylwester będzie super udany :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykle oryginalny pomysł, rzeczywiście jako kreacja sylwestrowa wzbudzałaby niemałe zainteresowanie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ oryginalny pomysł! W bardziej stonowanej formie, na siatce poprzyczepiałabym jakieś świąteczne ozdoby albo pióra :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny i bardzo odświętny manekin!!!
    pozdrawiam cieplutko kochana

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj Kochana ! Ja w takie choinki to wchodzę ale chyba bym bez glowy chodziła albo mój mąż ze mnie by tego manekina zrobił a potem przyodział :)
    Trafione w mój gust jak nic !

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak kilka poprzedniczek dałabym lampki w jednym kolorze, że nie było tak pstrokato (matko, to piszę ja, kobieta kochająca kolory..)
    Świetny, kreatywny sposób:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się uśmiałam:) Ty i bez kolorów:) Powiem szczerze, że miały być w jednym kolorze, ale takie miałam pod ręką:)

      Usuń
  11. Takiej oryginalnej choineczki to nigdy nie widziałam.Jedyna i niepowtarzalna.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No no, widzę, że już czujesz klimat świąt, podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Manekin ślicznie świątecznie przystrojony , genialny pomysł.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga