wtorek, 30 czerwca 2015

DIY bukieciki dla gości weselnych

Kochani dziękuję Wam wszystkim za to, że odwiedzacie mojego bloga, komentujecie :)
Serdecznie i z wielkim uśmiechem witam nowych Czytających :)

Długo mnie nie było, bo i czas był bardzo mocno napięty pracą.
Mianowicie w ubiegłą sobotę mieliśmy ślub i wesele najmłodszej siostry mojego M. Moja córa została poproszona o trzymanie obrączek ślubnych i przypinanie bukiecików gościom weselnym. Postanowiłam sama zrobić bukieciki i wszelkie akcesoria w postaci ozdobienia koszyczków na powyższe, koszyczka na cukierki, serduszko pod obrączki. Okazało się, że uszycie 180 sztuk bukiecików to bardzo pracochłonne zajęcie.

Do wykonania wykorzystałam pięć kolorów aksamitek, o dwóch szerokościach:
- 9 mm - biała, jasny róż pudrowy, ciemny róż pudrowy z odcieniem fioletu,
- 5 mm - biała, różowa.
Perełki o średnicy ok. 10 mm.
Maszyna do szycia.
Igła i nitka.
Klej do tkanin.
Bukieciki były w wersji męskiej i damskiej.
Wersja damska, to pasek aksamitki z kwiatkiem i perełką, a męska to muszka z perełką.


Aksamitki pocięłam na paski długości 10 cm, złożyłam na pół, tak, aby łączenie wychodziło na środku paska i zszywałam na maszynie. Do wersji męskiej przez środek doszywałam cienką aksamitkę i doklejałam perełkę. Do wersji damskiej szyłam kwiatuszki (z szerszej aksamitki, paski długości ok 12 cm) i w środku doklejałam perełkę.





I jeszcze koszyczki.





Serduszko na obrączki.



Prezent.




A, jak u Was wyglądają zwyczaje weselne, czy też są bukieciki dla wszystkich, a może coś innego?

Udanych wakacji dla Wszystkich:)




22 komentarze:

  1. Takiej szwagierki jak Ty, to ze świecą szukać :). Widać, że włożyłaś w to wszystko dużo pracy. W moim regionie zazwyczaj wręcza się gościom podziękowania za przybycie np. ozdobne pudełeczko ze smakołykami lub zapakowane ciasto :). Pozdrawiam i również życzę udanych oraz bezpiecznych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracy było trochę, ale bardzo lubię moją szwagierkę:)

      Usuń
  2. narobiłaś się Aguś - ale warto było - wsztstko pięknie zaaranżowałaś - taką szwagierkę bym chciał mieć choć do małej pomocy - a mam zołzę a nie szwagierkę - buziole ślę ogromne - Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie,ten wyjątkowy dzień wymaga wyjątkowej oprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj napracowałaś się kochana, ale po prostu to wszystko wygląda genialnie:) Ten ślub musiał być bajkowy:)
    serdeczne ściski posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę był, jak będę miała zdjęcia to przygotuję posta:)

      Usuń
  5. O rany!!! napracowałaś się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prezenciki:) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałaś mnóstwo pracy, to piękny gest z Twojej strony:)) Wszystkie prace wyszły ślicznie :)
    Ściskam serdecznie, Agness :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszło, bardzo elegancko! Mam nadzieję, ze zostało to docenione, bo musiałaś się bardzo napracować :))))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło slicznie,musiało być kupę pracy,ale opłaciło się !
    Ja ostatnio dostałam na wychodne z wesela kawałek tortu,w kształcie prezenciku z kokardką,zapakowany elegancko...świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne, gustowne dodatki i do tego w barwach narodowych. Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Po co się robi takie coś na ślub?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne !!! Pomysł rewelacyjny, myślę, że goście byli zachwyceni, ja z pewnością bym była:)))
    Pozdrawiam Cie ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jako panna młoda byłabym tym zachwycona <3
    Fajne serducho <3
    PS Zaglądam do Ciebie nie bez przyczyny. Wyszukuję twórczych blogów i zapraszam je do grupy, którą prowadzę na facebooku. Bardzo chętnie zobaczyłabym Cię tam z nami. Jest to grupa tak samo dla Twórców, jak i dla Czytelników, atmosfera jest naprawdę cudowna, można podyskutować na twórcze tematy, jest wiele ciekawych konkursów, link party itd. Słowem brakuje tylko Ciebie Odnośnik do grupy: https://www.facebook.com/groups/blogiDIY/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga