wtorek, 19 maja 2015

Szafka - siedzisko

Moi Kochani :)
Dziękuję Wszystkim za pozostawione komentarze i odwiedziny.
Nowych Czytelników witam serdecznie i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej:)
Od dłuższego czasu zastanawiałam się, co zmienić w moim holu na ścianie pod lustrem.
Początkowo miała tam stanąć ławeczka w stylu ludwikowskim, jednak nie znalazłam odpowiedniej. Następnie powstała koncepcja wymiany całej aranżacji na toaletkę.
Znalazł taką przez przypadek brat mojego M u znajomego.
Toaletka była z lustrem, jednak to było bardzo zniszczone i niezbyt urodziwe, więc postanowiłam zachować tylko szafkę.



Szafka została dokładnie zeszlifowana papierem ściernym o grubości 40.



 Następnie pomalowałam ją dwukrotnie farbą akrylową do drewna i metalu - Luxdecor Mat.
Po wyschnięciu przetarłam niektóre elementy papierem ściernym o gr 150.
Całość pokryłam cienką warstwą wosku rustykalnego - Starwax Wosk Antiquaire i wypolerowałam.
Ponieważ szafka ma służyć za siedzisko to uszyłam poduszeczki.













Jak uważacie, takie rozwiązanie jest dobre, czy szukać dalej?
aga

62 komentarze:

  1. Imponujące!! Jestem oczarowana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowita przemiana, wygląda pięknie! Cudnie się prezentuje, to taki mebel z duszą. Uściski wielkie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z duszą, z duszą, pod szufladami były nieporadne rysunki dzieciaków :)

      Usuń
  3. wyszła przepięknie! mam podobną szafkę w swoim pokoju, pod tv :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie szafeczki, jak widać po nas dwóch mają różne zastosowanie;)

      Usuń
  4. Aga... Jest biała i wiesz co? Szalenie mi się podoba! A już najbardziej fakt,iż to była chyba toaletka a tu taki pomysł? Kocham,kocham,kocham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula to bardzo się cieszę, usłyszeć komplement od takiej "koloromaniaczki" to wielki zaszczyt :)

      Usuń
  5. Znalazłaś :)) Pamiętam jak pisałaś, że podoba Ci się moja "psycha" i szukasz podobnej :) Teraz masz i wygląda genialnie! Wiesz, taka szafka tylko z lustrem stała w mieszkaniu mojej babci, wówczas nie doceniałam jej uroku, a teraz bardzo mi się podobają. I jeszcze ten sentyment.. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja ma piękne lustro :)) Ale z mojej i tak się cieszę :)

      Usuń
  6. Cudowna ta szafka! Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :) Mam nadzieję, że będziesz zaglądać częściej :)

      Usuń
  7. Jestem chora na taka szafkę już od dzieciństwa. Widziałam dokładnie taką samą z lustrem u mojej stryjenki i zawsze patrzyłam na nią z pożądaniem. Nigdy jednak nie przyszłoby mi do głowy wykorzystać ją w tak genialny sposób!! Ty to masz głowę i talent, jestem pod wrażeniem!!!! dodam jeszcze tylko, że uwielbiam stare zniszczone lustra, może jednak też przekonasz się do swojego?? pzdr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, dziękuję Wiesz, jak kocham starocie, ale niestety to lustro jest bardzo brzydkie. A nie ma ramy, tylko sama tafla jest widoczna, także z bólem muszę odłożyć :)

      Usuń
  8. Ale Ty czarujesz!!!! Jestem zachwycona przemianą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Ty czarujesz na maszynie,a ja próbuję meblami :)

      Usuń
  9. Wpasowało się do wnętrza świetnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna, w moim stylu!!! Bardzo bardzo mi się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Biel i koronka... wspaniała szafka:)
    pozdrawiam serdecznie kochana

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, praktyczna, wygodna i dająca satysfakcję - ideał! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazała się bardzo praktyczna, rodzinka chętnie na niej siada:)

      Usuń
  13. Wspaniałe poduszki - patrzę na nie i myślę "Luksus i splendor" :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajnie to wymysliłaś :) jestem oczarowana tym co stworzyłaś. Szczególnie te poduchy nadają efekt przytulności...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację mi też najbardziej podobają się poduchy, taki był plan od początku :)

      Usuń
  15. Witaj - pamiętam, że u mojej cioci była taka sama szafka - fajnie wykombinowałaś takie siedzonko - wygląda bardzo ładnie i będzie dobrze służyć - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj - pamiętam, że u mojej cioci była taka sama szafka - fajnie wykombinowałaś takie siedzonko - wygląda bardzo ładnie i będzie dobrze służyć - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic już więcej szukać nie musisz! Już masz! Czarujesz-ja tak nie potrafię :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam coś podobnego w swoim rodzinnym domu, ale poszło na stracenie. Po prostu oniemiałam na widok tej metamorfozy. Brawo, brawo, brawo !
    O tych woskach słyszałam już co nieco, muszę koniecznie sobie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysł na wykorzystanie szafki :)) I pięknie i pożytecznie :))
    Pamiętam taką toaletkę z domu mojej babci. Miała ogromne 3 skrzydłowe lustro . Boczne skrzydła były ruchome. Zawsze się w nim przeglądałam :)) Fajne wspomnienia :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja była z lustrem pojedynczym i to bardzo zniszczonym, dlatego zdecydowałam się postawić samą szafkę:)

      Usuń
  20. Bardzo ale to bardzo podoba mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny mebel, świetny łup. Gratuluję pasji!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe! Po prostu boskie to siedzisko! Jakie pomysłowe! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne, prześliczne detale! Widać miłość i ogromną pasję w tym co robisz :) Coś czuje, że gdyby to było moje to byłoby okupowane przez moje zwierzaki, one lubią takie śliczne trony ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem coś o tym, miałam doga niemieckiego i też mimo gabarytów, wciskał się tam grze wygodnie, nie patrząc, że się nie mieści :)

      Usuń
  25. Niesamowita metamorfoza ! Widać i pasję i miłość do tych rzeczy :-) Pozdrawiam Cię serdecznie :-) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  26. Rozwiązanie rewelacyjne !!! Oryginalne i cudowne po prostu. Drugiej takiej nie znajdziesz. Jesteś niesamowita. Masz talent jakich mało:)))
    Pozdrawiam Cie ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pozazdrościłam tak pięknego mebla przy wejściu:) Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny efekt, idealnie pasuje do tego miejsca!

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj
    Przepiękna metamorfoza, jestem zachwycona.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne siedzisko ;) Ostatnio zastanawiałam się nad czymś takim na działkę, wykorzystać mebelki stare i coś takiego skomponować. Podobnym stylem urządziłam pokój synka, wiadomo zabawek tysiące i nie ma gdzie się ruszyć. To super rozwiązanie szafka+siedzisko. Te dla synka zamawiałam kiedyś na http://www.agito.pl/ a te na działkę może sama stworzę :) Podzielę się efektem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam gdy ludzie dają drugie życie przedmiotom,mój M odnawia fotele i kanapy,ale to ja je znajduję czuję ekscytację przy wyborze koloru bejc i materiałów ...a potem trudno się rozstać ,a ta szafeczka przypomina mi szafeczkę z lustrem u mamy i babci ...szkoda że nie zachowałam,pomysł świetny !

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wykonana robota! Taka straszna szafka - która mogłaby straszyć w piwnicy - stała się lekka i piękna.

    OdpowiedzUsuń
  33. to co lubię! nowa funkcja mebla z duszą. Nie każdy widzi potencjał w starym meblu. Doskonała robota. Pasuje idealnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga