niedziela, 23 lutego 2014

Vintage - waga i młynek, biała


Moi Mili:)))

Dziękuję za komentarze i proszę o więcej...
Wszystkie są dla mnie bardzo ważne i bardzo, ale to bardzo mnie cieszą. Bardzo Wam dziękuję:)


Dzisiaj opowiem o małej rzeczy, którą udało mi się wypatrzeć w pewnej piwnicy.....

Odnowiłam i cieszy nasze oczy!!! Przy okazji stary młynek do kawy zyskał nowe oblicze.

Kochani , waga w roli głównej:)




A tak wyglądała, gdy ją wypatrzyłam:















Kochani super niedzieli Wam życzę:)

10 komentarzy:

  1. Świetna ta waga, w białej odsłonie jeszcze lepiej się prezentuje:)
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla ciebie również miłej niedzieli:) Dziękuję za odwiedziny:)

      Usuń
  2. ależ cudowny zestaw!fantastyczna waga, i czuję,że moje młynki pójdą pod pędzel:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Zastanawiałam się nad młynkiem, bo miał piękny zielony kolor. ale teraz nie żałuję:)

      Usuń
  3. Waga mnie Aguniu zauroczyła buziaki ślę // a nad młynkiem ? - ja wiem i tak jest dobrze i było dobrze tak że się nie martw jakbyś nie zrobiła tak będzie pięknie _ Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna odsłona starych rzeczy. Uwielbiam takie metamorfozy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W białym im do twarzy:) Dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Właśnie takie dodatki tworzą klimat. Brawo Aguś :)))) s.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udana zmiana koloru. Takie dodatki to prawdziwe skarby w domu;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Rasowe starocie! zazdroszcze szczegolnie wagi:-) pieknie odnowilas te cudenka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga