środa, 26 lutego 2014

Pudrowy róż kolorem 2014 roku czyli sama uszyłam bluzę



Witam Moje Kochane:)
Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa:)

Świadomość, że jesteście, że do mnie zaglądacie dodaje mi otuchy i wiary:) Wielkie buziaki dla Was Wszystkich:)

Kilka dni temu moja kochana nastolatka przyszła do mnie z kartką papieru,  na której naszkicowała bluzkę, którą rzekomo ja miałam uszyć!!!

Wyobrażacie sobie moją minę :( Ja, która w życiu nie uszyłam najprostszej bluzki :(

Bluzka miała być z cienkiego szyfonu w kolorze radiant orchid, który jest wg Pantone Color - kolorem roku 2014. No cóż, nie miałam wyjścia.... po długich namysłach, zrobiłyśmy wykrój z papieru. Materiał kroiłam, a raczej szarpałam  tępymi nożyczkami (dopiero wczoraj zakupiłam porządne krawieckie hi,hi), męczyłam się trzy dni i wyszło coś takiego....

Zapraszam:)


















13 komentarzy:

  1. Jestem pod wielkim wrażeniem,od rysunku,po wykrój i gotową bluzkę.Wspaniale sobie poradziłaś z tym wyzwaniem.Śliczna bluzka!!!Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje, mistrzostwo świata !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow projekt i wykonanie bardzo mi sie podoba!!:P............ale jestescie pomyslowe i utalentowane dziewczyny,supcio!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguniu młodzież ma wspaniałe pomysły a my musimy im sprostać też byłyśmy młode a ty sprostałaś w 100% z zadaniem ci zadanym - powiem tak jako młodzieżowa babcia - jest odlotowo superaśna buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze Marii cieszę się, że mojej młodej się podoba to najważniejsze:)

      Usuń
  5. Fiu fiu, piękne wykonanie. A Ty mówisz, że nigdy bluzki nie szyłaś:-) Biorąc pod uwagę detale i wykończenie to trudno w to uwierzyć:-) Pozdr K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie szyłam, dlatego, tak się bałam czy wyjdzie:)

      Usuń
  6. Wow dla Was, dziewczyny. Super Wam wyszło :))))) s.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod ogromnym wrażeniem,wyszła super:)) I ten kolorek bardzo dobrze trafiony:))

    OdpowiedzUsuń
  8. No jak tu nie być pod wrażeniem? Ani materiał, ani fason do najprostszych przecież nie należą!! Bluzeczka wyszła super! Czy Twoja córcia zamierza zostać projektantką??? Rysunki robi świetne! Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga