niedziela, 29 listopada 2015

Blogi rozkwitną Poinsecją

Kochani, dziękuję za liczne odwiedziny, komentarze:)
Dzisiaj będzie kontynuacja świątecznych aranżacji. Moja propozycja na dekoracje z wykorzystaniem, jak cudownej rośliny, którą jest Gwiazda Betlejemska:) Przyznam szczerze, że koncepcja nie pojawiła by się tak szybko, gdy by nie Kasia z Twoje Diy. Kasia przesłała mi pocztą kwiatową cudowny okaz:) Cóż, tu więcej pisać, zapraszam do oglądania, może coś kogoś z Was zainspiruje:)













Kochani manekin Choinka do kupienia w moim sklepie Fajne Wnętrze

29 komentarzy:

  1. Ale u Ciebie pięknie:) Nie idzie się napatrzeć:)
    ściskam kochana cieplutko i życzę cudownego Adwentu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalna dekoracja. Szkoda, że gwiazda betlejemska nie utrzymuje się w moim ciepłym mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna kompozycja.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe i niezwykle oryginalne. A do tego w tle te mebelki przepiękne. Uwielbiam taki styl.
    http://jbsios79.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam białe kwiaty! A Twoje dekoracje są super kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z gwiazdą czekam zawsze do samych świąt, bo jak kupię wcześniej, to nim nadejdą święta jest zupełnie łysa. Twoja piękna, jedna i druga :) Wyjątkowo lubię białe

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie szukam informacji i fajnych fotek stroików adwentowych na święta , jeśli coś macie to podajcie linka , ja mam na razie tylko lampki, a ten 29 , mnie zaskoczył . BTW foty i rękodzieła pięęęęękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak "gwiazda betlejemska" to must have:-) W tym roku też juz nabyłam i to kilka:-) Cudowne aranżacje! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kwiaty, piękna dekoracja.
    Ja jakoś nie kupuję, chyba, że dostanę wtedy mam , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. cudnie ubrałaś Aguś manekna - tu widzę go w całej okazałości - czy to już zostawiasz na śwęta jako choinke - wspaniałe się prezentuje - buziaczki ślę melduję się że powracam

    OdpowiedzUsuń
  11. Stworzyłaś w swoim mieszkaniu wyjątkowy klimat. Choć trafiłam przypadkiem - nie żałuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe dekoracje !!!
    Podziwiam !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. A jeszcze wczoraj, ogladałam w sklepie białą gwiazdę betlejemską i zastanawiałam sie czy nie kupić... chyba sie wrócę

    OdpowiedzUsuń
  14. No teraz nietypowa choinka jest w pełni gotowa na święta ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prawdę mówiąc ten kolor bardziej mi się podoba :))) ale może dlatego że tak świetnie zaprezentowałaś gwiazdę !

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie, a mam taką ochotę "uchoinkować" w tym roku moją lampę-manekina... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor. Tak bardzo pasuje do Twojego wnętrza! Ja,wyobraź sobie,mam pierwszy raz w życiu gwiazdę Betlejemską. musze ją dziś obfotografować:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aguś, koncepcja choinki w innym wydaniu jest świetna. Inna, nieszablonowa. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialna roslinka, muszę ją zdobyc! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wyobrażam sobie domu na Święta bez tego cudownego kwiatu:) Gwiazda Betlejemska, bo tak ją mam zwyczaj nazywać jest piękną sama w sobie. A w takim wydaniu jak u Ciebie zachwyca wyjątkowo. Niezwykle ciekawy i oryginalny pomysł na jej wykorzystanie pokazałaś nam u siebie:)
    Pięknie !!!
    Pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie, stylowo i klimatycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Interesujące. Takiej ozdoby jeszcze chyba nie wymyślono. Robi efekt. Tak na marginesie, fajny manekin krawiecki, chociaż manekinem ciężko go nazwać ze względu na złocenia. Szkoda, że nie ma głowy, byłoby jeszcze ciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga