środa, 9 grudnia 2015

Świąteczny prezent dla Was - konkurs

Moi Kochani, zbliżają się najpiękniejsze Święta w roku, z tej okazji mam dla Was konkurs. 
Nagrodą w nim są cztery podkładki pod talerze ze sznurka bawełnianego o średnicy 30 cm. 
Osoba, która zostanie wylosowana, będzie mogła wybrać kolor podkładek z dostępnych w moim sklepie Fajne Wnętrze.
Zabawa trwa do 20 grudnia 2015 roku.
Zasady zabawy:
1. Osoby chętne do wzięcia udziału proszę o pozostawienie informacji w formie komentarza pod postem.
2. Polubienia i udostępnienia mojego Fan Page Fajne Wnętrze na Facebooku.
Zwycięzca zabawy zostanie wyłoniony drogą losowania. Ogłoszenie wyników 20.12.2015 roku w godzinach wieczornych.
Z nagrodzoną osobą skontaktuję się drogą mailową, aby ustalić kolor podkładek i adres wysyłki. Zapraszam gorąco do zabawy.

Ostatnie dni były dla mnie bardzo owocne, jeżeli chodzi o nowe produkty, powstał dywan ze sznurka o średnicy 180 cm, w kolorze grafitowym z odcieniem granatu, pufa i komplety podkładek.
















30 komentarzy:

  1. Ja póki co nic nie ma w domu niebieskiego, to nie mam z czym dopasować :( ale doceniam pracę! ;) bo piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowe podkładki i szacun za dywanik. Chętnie przygarnę taki podkładki,ale nie mam konta na fb i nie mogę spełnić warunków
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nie masz konta na FB, a zostawiłaś namiar na siebie to będziesz barana pod uwagę:)

      Usuń
  3. Superowe podkładki i szacun za dywanik. Chętnie przygarnę taki podkładki,ale nie mam konta na fb i nie mogę spełnić warunków
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dawna marzę o gadżecie ze sznurka, sama chciałabym spróbować ale czas goni.. Biorę udział, oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zdolności!
    Chętnie spróbuję szczęścia.
    Na fb już zadziałałam :)
    To jeszcze pozostaje adres mailowy: hyryska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak mi się marzy sznurek w moim domu...
    Cuda, prawdziwe cuda!
    Chętnie wezmę udział w konkursie :)
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja marzę o podkładkach ze sznurka także zapisuję się do zabawy :)
    za dywan podziwiam wiem ile to wymaga pracy.
    na Fb polubiam i udostępniam jako Daniela Czapska
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja lubię sznurek i szydełko, dla mnie to przyjemność:) Życzę powodzenia:)

      Usuń
  8. Pani dzieła są tak piękne, że nie można przejść obok nich obojętnie :) z chęcią wezmę udział w konkursie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebieski mój ulubiony kolor piekne....pozdrawiam.
    Anna mada_65@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam Cię kochana!!! Wszystko jest piękne!!!
    pozdrawiam najserdeczniej

    OdpowiedzUsuń
  11. Z prawdziwym zachwytem oglądam Twoje dzieła :) dywanik jest dla mnie numerem jeden!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście i ja przystępuje do konkursu:) Udostępniłam na fb informacje o konkursie a Twój fan page lubię od dawna:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie różowe podkładki to moje marzenie, chcę takie, chcę i to bardzo!!♡♡♡♡♡♡♡♡♡Na fb jestem jako marilyn marilyn, a mój adres @ to maronmarlena@op.pl Czekam na wyniki z niecierpliwością :-) Buziaki :-***
    Ps.Dywan to moje drugie marzenie, oczywiście różowy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wrażeniem twoich zdolności beti.praca@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne :) Wszystko:)) Podziwiam osoby, które maja zdolności i cierpliwość robienia na drutach lub szydełkiem. Nigdy nie miałam do tego cierpliwości:) Czy jak nie mam facebooka to też mogę wziąć udział?

    OdpowiedzUsuń
  16. blog bardzo przypadł mi do gustu,
    zdecydowanie jest dla mnie /nie tylko z powodu wieku/
    kocham rękodzieło, Twoje /dzieła/ są takie piękne, piekne w swojej prostocie
    a zarazem eleganckie i gustowne
    gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie przyłącze się do zabawy, chociaż pewnie nie wygram ;) a wtedy może będę miała mobilizację by samemu zacząć robótki ręczne :) pozdrawiam gorąco i życzę Spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie przyłącze się do zabawy, chociaż pewnie nie wygram ;) a wtedy może będę miała mobilizację by samemu zacząć robótki ręczne :) pozdrawiam gorąco i życzę Spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Polubiłam, udostępniłam i zgłaszam się na konkurs :-) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga