wtorek, 22 grudnia 2015

Blogowigilia,moja nagroda i wyniki konkursu o podkładki

Kochani  i Kochane:)
W tą sobotę po raz pierwszy uczestniczyłam w wielkim spotkaniu blogerów. Była to blogowa Wigilia, która odbywała się w Clubie Capitol w Warszawie. Poznałam wielu z Was osobiście i jestem pod ogromnym wrażeniem. Moja obecność tam, była możliwa dzięki Kasi z TwojeDIY i sponsorowi Konkursu "Blogi rozkwitną Poinsecją" firmie SIGMA International (Poland) LTD Sp. z o.o, od których otrzymałam zaproszenie.
Spotkanie, to było dla mnie szczególne, ponieważ zostały ogłoszone wyniki konkursu i okazało się, że moja aranżacja z gwiazdą betlejemską najbardziej się spodobała. Tak, tak moi Mili otrzymałam główną nagrodę Iphona 6 16g:) 
Bardzo dziękuję Kasi, Sponsorowi, a także Organizatorowi konkursu Agencji Vacaloca Nogal i wspólnicy Spółka Komandytowa.







Przyszedł czas na rozstrzygnięcie konkursu, który ogłosiłam na moim blogu. Bardzo Wam dziękuję za zainteresowanie. W drodze losowania została wyłoniona zwyciężczyni:
Marilyn Marilyn
Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt w celu wyboru koloru podkładek i adresu do wysyłki.



13 komentarzy:

  1. z tego co widać po zdjęciach to spotkanie było udane. a dekoracja z gwiazdą betlejemska wręcz powalająca.gdzie kupiłaś to naczynie w którym prezentowana jest ta gwiazda na stole? dzięki za odp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, naczynie ma chyba ze 100 lat, dostałam od teściowej:)

      Usuń
  2. Hurraaaaaa!!!!Wygrałam, wygrałam cudowne podkładki!!!Jestem mega szczęściarą!!!Dziękuję, dziękuję baaaardzooo!!! :-D :-D :-D :-D :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję i proszę o kolor i adres do wysyłki;)

      Usuń
    2. Co za fart, nie wierzę!!Takie cuda mi się trafiły :-) Gratuluję Iphona!!!Zasłużonego!Mój @ to maronmarlena@op.pl

      Usuń
  3. Dzięki za zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje Gratulacje ;-) inscenizację i otoczenie dla wigilijnej gwiazdy-stworzyłaś NIESAMOWITE. Pozdrawiam i życzę radosnych Świąt oraz wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że wigilijne spotkanie było bardzo udane:)
    Cudownych, rodzinnych i pełnych magii Świąt Bożego Narodzenia:)
    ściskam najserdeczniej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje Kochana! Wesołych i spokojnych Świąt oraz wszystkiego Naj w Nowym Roku! Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego
    życzy Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt kochana , spełnienia marzeń, realizacji wielkich projektów i dużo siły by ze wszystkim zdążyć na czas:) Pozdrawiam Emila

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja kochana Agnieszko, nadal się cieszę, że do Ciebie trafiła nagroda. Wesołych Świąt dla Ciebie i rodzinki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga