wtorek, 31 lipca 2018

Piłkarski pokój mojego ośmiolatka.

Piłkarski pokój mojego ośmiolatka.


Jak wygląda piłkarski pokój mojego ośmiolatka?




O tym opowiem Wam w tym poście.

Jak większość chłopców w jego wieku jest zapalonym fanem piłki nożnej, więc przy urządzaniu pokoju wiedziałam, że inny motyw nie zadowoli mojego synka.



Głównym elementem wystroju jest sztuczna murawa na ścianie, którą umocowaliśmy za pomocą takera tapicerskiego (gdy się znudzi wystarczy tylko zaszpachlować i ściana jak nowa). Murawę zamontowaliśmy na ścianie pod skosem, na ścianie ponad nią nakleiłam naklejki 3d piłek. Ponieważ stoi przy tej ścianie łóżko więc nad nim w rogu powiesiłam siatkę do bramki.









Ściany zostały ozdobione zdjęciami mojego synka w stroju jego ulubionej drużyny FC Barcelony. Wszystkie są biało-czarne. Tylko jedna jest kolorowa, powiesiłam ją w starej dębowej ramie - zrobionej przez dziadka mojego męża. Ramę zawoskowałam białym woskiem.







Zrobiłam na szydełku dywan z motywem piłki. Dywan powstał z kółek połączonych ze sobą.





Jak wspomniałam Oliś jest fanem FC Barcelony więc nie mogło zabraknąć tego motywu w pokoju, wykorzystałam go w postaci dodatków - pościel, nakładka na biurko, pojemnik na długopisy, piłka.







Synek zbiera namiętnie klocki lego, aby je wyeksponować potrzebowaliśmy odpowiednie półki, jedną szafkę miałam wcześniej (o jej odnowieniu przeczytacie tutaj).









Drugą postanowiłam zrobić przerabiając starą szafę. Z drzwi zrobiłam półki, dorobiłam nóżki, przymocowałam listwy ozdobne i dokleiłam cokół. Wnętrze pomalowałam białą farbą akrylową do drewna, a ściany zewnętrzne zawoskowałam białym woskiem.





Szafa wyglądała tak:


Na jednej ze ścian powiesiłam w starej ramie (również robionej przez dziadka mojego M) szkic ołówkiem przedstawiający Olinka, dzieło jego siostry.






Na oknie wiszą białe drewniane żaluzje, o gr. 5mm. Stanowią nie tylko ozdobę, ale również chronią przed światłem słonecznym. Jest to dobre rozwiązanie, zdecydowałam się na nie w całym domu w momencie wykańczania i nie żałuję sprawdzają się doskonale.








O biurku ze starego stołu pisałam tutaj.

Pokój czeka jeszcze kilka drobnych zmian, jak wymiana żyrandola (projekt jest tylko M nie ma czasu), wymiana narzuty na bardziej "piłkarską".





Kochani piszcie proszę w komentarzach, co byście dodali, co zabrali.

Aga

 

 

 

 

 
























10 komentarzy:

  1. na scianie zwykla trawa sztuczna? bardzo fajnie to wszystko wyglada ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wbrew pozorom, nasi mali klienci są najbardziej wymagający. Ciągle coś trzeba zmieniać, ale wbrew pozorom my bardzo lubimy taką pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow aranżacja naprawdę ciekawa, pomysł z trawą na ścianie mega, podoba mi się też szafa. Dużo inspiracji tutaj można u Ciebie znaleźć. Na pewno będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale czaderski pokój, mój olinek na pewno by się ucieszył z takiego pokoju :D jak tylko się przeprowadzimy za rok to na pewno będę chciała zrobić mu porządny pokoik dla chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pokojem dziecka jest ten problem: czy to my dorośli decydujemy o jego wystroju, czy decydować powinno dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo kreatywne rozwiązania. Super to wygląda. Włśnie szukam inspiracji do pokoju mojego synka i już wiem mniej więcej jak to będzie wyglądało. Jedną ściane zarezerwowałam na fototapetę. Znalazłam stronę na której robią na wymiar https://www.dekowizja.pl/fototapety

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pomysły :) Mój syn na pewno ucieszyłby się z takiej aranżacji wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda Twoje wnętrze. A jeśli jest taki świąteczny klimat to pewnie pomyślicie o prezentach? Możecie kupić coś swojemu mężczyźnie na stronie https://modini.pl to sklep z elegancją modną odzieżą męską. Sprawdźcie bo napraw e fajne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga