wtorek, 27 marca 2018

Wielkanocny Stół w fioletach i różu? Ozdobna girlanda na kominek

Wielkanocny Stół w fioletach i różu? Ozdobna girlanda na kominek

Każdego roku na Wielkanoc zastanawiam się w jaki sposób ozdobić dom z tej okazji? Jak nakryć do stołu?

W tym roku śledząc trendy w urządzaniu natknęłam się na kolor wybrany przez Pantone kolorem roku 2018 - fiolet Ultra Violet postanowiłam (nie ukrywam z ciekawością) wprowadzić ten kolor do tegorocznych dekoracji stołu. Zrobiłam fioletowe podkładki pod talerze. Dodatkowo dodałam małe
w kolorze pudrowego różu.







Serwetki deserowe


Wyhaftowałam serwetki świąteczne z motywami w kolorach jasnego fioletu, różu i srebra. Dopełnieniem całości jest stroik z bukszpanu z dużym jajkiem. Jajka wykorzystałam te z ubiegłego roku, jedynie przyprószyłam je brokatem. Kto ma ochotę zobaczyć mój ubiegłoroczny stół i ozdoby, zapraszam tutaj.








Powiem Wam szczerze, że po zrobieniu przymiarki, mój stół wielkanocny w tym roku będzie wyglądał identycznie, ewentualnie zmienię kolor kwiatów na bardziej różowy.

Kominek


Jeżeli mówię o dekoracjach świątecznych, to obowiązkowo ozdabiam kominek, po pierwsze bo lubię, po drugie i najważniejsze kominek u nas w domu znajduje się w jadalni i stanowi nieodzowną część dekoracji "stołu wielkanocnego".

Podobnie, jak w przypadku nakrycia stołu wykorzystałam bukszpan. Od zawsze ten krzew kojarzy mi się ze Świętami Wielkanocnymi. Dodatkiem są białe świece i oczywiście plastikowe jajka ozdobione koronką, świecącymi kamieniami i brokatem. Nastroju dodają lampki punktowe, które kupiłam na poprzednie święta (okazuje się, że był to strzał w 10, wykorzystuję je cały rok). Cała konstrukcja trzyma się dzięki  zwykłej wierzbie pomalowanej na biało. Kilka lat temu pod lustrem umieściłam dwa wkręty, do nich za pomocą drucika, tasiemki mocuję taki drążek, który stanowi podstawę do wszelkich aranżacji na kominku.






Jak Wiecie, moim konikiem jest klatka schodowa i stare drzwi, które stoją na tzw półpiętrze, one także dostały małą ozdobę w postaci jajek i bukszpanu, dopełnieniem są oczywiście duże drewniane świeczniki mojego projektu.












Kochani Wiem, że dekoracje tworzą atmosferę, wywołują w nas pozytywną energię i nastawienie, dlatego dbam o to w naszym domu.

Jednak to co najważniejsze podczas Świąt to nasza chęć spędzenia ich naprawdę razem. Tylko wtedy będą wartościowe i szczęśliwe.

Życzę Wam tych prawdziwych z najbliższymi:)

Aga

 

 


















8 komentarzy:

  1. Widzę, że kolor Pantone króluje i wygląda przepięknie!!! Cuda!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się spodobał Pani pomysł na Wielkanocną aranżację wnętrz. U mnie było w tym roku pomarańczowo i zielono :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zrobiłam w takim kolorze faktycznie tylko kupiłam jasnofioletowe tulipany i widok był jeszcze lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna dekoracja Wielkanocna. Widać, że ma Pani mnóstwo pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wygląda ta aranżacja! Super pomysły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga