poniedziałek, 17 lipca 2017

Pokój dziecka na kilkanaście sposobów - aranżacje.

Pokój dziecka na kilkanaście sposobów - aranżacje.


Witam moi Kochani Czytelnicy:)

Od dłuższego czasu przymierzałam się do napisania tego wpisu z myślą o mamach i tatach małych milusińskich, którzy borykają się z problemem aranżacji pokoi ich pociech.

Aranżacje przygotowałam dla Was wspólnie z Basią właścicielką firmy szyjącej przepiękne gadżety dla dzieci - Dreams Pracownia Kreatywna. Prace Basi możecie zobaczyć również na FB - tutaj, serdecznie zachęcam. W jaj pracowni znajdziecie - tipi, ochraniacze, kokony, pościele, poduszki, koce, narzuty, zabawki i wiele wspaniałych przedmiotów. Zaletą pracowni jest to, że można zamawiać przedmioty według własnego uznania, tzn. sami dobieracie materiały, z których ma być uszyty. Basia realizuje również indywidualne zamówienia.





Sesję zdjęciową realizowałyśmy w moich wnętrzach. Jak Basia do mnie przyjechała ze wszystkim, to okazało się, że przedmioty, które ja tworzę doskonale współgrają z jej dziełami. Powstało kilkanaście aranżacji.

Trzy pierwsze to połączenie popularnego szarego tipi z pastelami: pudrowy róż i mięta z odrobiną bieli.





Ozdoby wiszące w postaci różowych serduszek doskonale uzupełniają aranżację i dodają uroku wnętrzu.


Dywan z kółek robionych na szydełku wpasował się idealnie. Dodatkowo literki i pufy, stanowią nie tylko element dekoracyjny, ale służą jako zabawka dla dzieci i miejsce spoczynku w trakcie zabawy.

Każdy namiot jest wyposażony w słodkie okienko. Okienka są zasłaniane firaneczkami, które można upiąć na boki lub do góry w zależności od modelu.



Kolejna aranżacja to propozycja dla chłopców, którzy uwielbiają zabawy w podróżników - Safari. Okazuje się, że tipi w innym kolorze niż szary prezentuje się świetnie.






Kosze robione na szydełku doskonale nadają się do przechowywania zabawek.



Największe możliwości aranżacyjne daje biały namiot. Stanowi dobrą bazę przy aranżacji pokoju dla dziewczynki, jak i dla chłopca. Poniżej kilka przykładów.







Pięknie się prezentuje białe tipi w czarno-białej odsłonie. Może być wykorzystane przez chłopca i dziewczynkę.




Jeżeli dodamy czerwone akcent w postaci pufy, podkładek całość nabiera pazura.



Wprowadzając kolor żółty, wprowadzamy lato do domu.



Na koniec zostawiłam coś dla miłośników pasteli.





Mam nadzieję, że każdy znalazł coś dla siebie. Mnie urzekła aranżacja białego namiotu z pudrowym różem, a Was?




















4 komentarze:

  1. Zachwyciło mnie drugie zdjęcie. Cudowny namiocik i pufy! Wyglądają fantastycznie. Idealnie pasowałby do mojego wnętrza. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To zapraszam na zakupy:) www.fajnewnetrze.eu

    OdpowiedzUsuń
  3. Baaardzo mi się podobają :) Najbardziej te biało miętowe :) Sama teraz urządzam, ale narazie mamy mebelki i materac do łóżeczka, takie dodatki dokupię chyba dopiero jak malutka będzie chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tipi i wszelkiego rodzaju baldachimy :) są po prostu urocze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga