piątek, 7 kwietnia 2017

Wielkanocne dekoracje - proste w wykonaniu

Wielkanocne dekoracje  - proste w wykonaniu

Wielkanoc to taki okres, gdzie przygotowujemy nie tylko potrawy, ale przede wszystkim dekorujemy nasze domy, mieszkania. Część z nas kupuje gotowe, wybór jest ogromny! A część z nas wykonuje je sama, kupując tylko niezbędne składniki. Ja (jak większość z Was, już wie) należę do tej grupy osób, które uwielbiają tworzyć autorskie dekoracje. Chociaż przychodzi to coraz trudniej, bo ile można mieć pomysłów na "coś" innego co roku?





Jak wyglądały w poprzednich latach możecie zobaczyć tutaj i tutaj. A, także więcej wpisów znajdziecie w zakładce Święta.

W tym roku do dekoracji wykorzystałam bukszpan (nie wyobrażam sobie bez tej rośliny Świąt Wielkanocnych), plastikowe przeźroczyste jajka wielkości 14 cm i 8 cm, szklane świecące kamyki imitujące diamenty, białą i czarną koronkę, pióra strusia.
Na jajka nakleiłam koronkę i diamenty. Powiem Wam szczerze, że z efektu jestem bardzo zadowolona. Mam nadzieję, że i Wam przypadnie mój pomysł do gustu.

W taki sposób powstały dwie wersje kolorystyczne biała i czarna, obie bardzo mi się podobają. A, który kolor pisanek jest Waszym faworytem?








Zrobiłam stroiki na stół, ale również co roku ozdabiam kominek. W tym roku jest to bukszpan, który przymocowałam za pomocą drutu do kija. Całość konstrukcji, aby nie spadła jest przywiązana do ściany. Pod lustrem zamontowałam dwa małe wkręty, są niewidoczne, a doskonale się sprawdzają podczas robienia świątecznych dekoracji.

Tradycją stało się, że na każde Święta robię nowego manekina, aby współgrał z pozostałymi dekoracjami. Manekina pomalowałam najpierw białą akrylową farbą (koszulkę), następnie złotym sprayem. Na tak przygotowany korpus przykleiłam koronkę i świecące koraliki.



Oczywiście moja klatka schodowa, również dostała świąteczną okrasę, w postaci gałązek (postanowiłam, w tym roku nie robić wianków, jak wyglądały schody w poprzednich latach zobaczycie tutaj ) i mniejszych jajeczek.



Jeszcze mały salonik i książka, z którą mam nadzieję przygotować Święta, Pascal kontra Okrasa.







 .A, jakie są Wasze ozdoby? Piszcie w komentarzach, może będą dla mnie inspiracją na przyszły rok.














13 komentarzy:

  1. Prześliczne jajka,ja robię z gipiury białe,ale kiedyś na zamówienie robiłam czarne na szydełku.Byłam przerażona,ze czarne ,ale jak zrobiłam bardzo mi się spodobały. Białe i czarne są cudowne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie zastanawiałam się nad czarnymi, ale teraz też nie wiem, które bardziej mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  3. prawdziwa Wielkanoc glamour :) jajka super :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jajka prześliczne! Właśnie się zastanawiałam, co zrobić z tymi, które zostały mi w sklepie i pewnie już w tym roku się nie sprzedadzą ;). Podobają mi się i białe i czarne, chociaż biel u mnie zawsze na pierwszym miejscu :) Pozostaje mi życzyć Agnieszko zdrowych i radosnych Świąt Wielkanocnych dla Waszej rodziny, spędzonych wśród Twoich pięknych i eleganckich dekoracji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Kochana wzajemnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne dekoracje! Szkoda,że trafiłam na ten post dopiero po Świetach, bo kilka z nich na pewno zakupiłabym do swojego domu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję zapraszam w przyszłym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to te z czarną koronką są najlepsze. Posiadają coś ze stylu glamour i trochę ekstrawagancji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też tak uważam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne ozdoby! Cześć z nich na kolejną Wielkanoc na pewno pojawi się w moim domu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję, cieszy mnie że post stał się inspiracją.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo gustowne dekoracje, dziękuję za inspiracje :)
    Aktualnie robię letnie i wiosenne ozdoby do domu i zamówiłam wszystko przez internet. Na szczęście znalazłam stronę, gdzie jest wszystko co mi potrzeba w jednym miejscu i nie muszę kompletować wszystkiego stacjonarnie. Możesz zobaczyć tutaj szczegółowo i może znajdziesz coś i dla siebie :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że ze mną jesteście,
Aga